۱۴۵ هکتار اراضی ساخت مسکن در شهر جدید پرند تامین شد

محبت خواه افزود: از شهرداران و مدیران عامل شهرهای جدید نیز انتظار داریم به این روند سرعت بخشیده و مستندات مربوط به پیشنهادهای تامین زمین خود را هرچه سریع‌تر به دبیرخانه شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان تهران اعلام نمایند.

وی در پایان از بررسی موارد مربوط به خارج از حریم ارسالی از سوی فرمانداری‌های شمیرانات، رباط‌کریم و فیروزکوه و همچنین موارد مربوط به حریم اسلامشهر، باغستان ملارد و قدس نیز در هفتمین جلسه کمیسیون ماده پنج خبر داد.



منبعوی ادامه داد: اولویت اول ما در جلسات کمیسیون ماده پنج استان تهران که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، مدیران کل و شهرداران برگزار می‌شود بررسی پرونده‌های الحاق و تامین زمین مرتبط با قانون جهش تولید مسکن است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: همچنین تغییر ضابطه محور شهری مجهز بلوار جمهوری اسلامی شهر پرند نیز در این جلسه انجام شد.

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان از وزارت راه و شهرسازی، «خلیل محبت خواه» مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، افزود: در اجرای قانون جهش تولید مسکن و با هدف تامین اراضی  طرح مذکور ۱۴۵ هکتار از اراضی شهرستان رباط کریم به محدوده شهری الحاق شد.