۲۱ بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳ آپدیت آذر ۱۴۰۱ میهن بلاکچین | حسینی فایننس

استلار یکی از بهترین شبکه‌های بلاک چینی باز و یک ارز دیجیتال آینده دار است که از طریق اتصال موسسات مالی با هدف انجام تراکنش‌های بزرگ، برای ارائه راه‌حل‌های شرکتی طراحی شده است. تراکنش‌های بزرگ بین بانک‌ها و شرکت‌های سرمایه گذاری عموما چندین روز زمان می‌برد و واسط‌های متعدد و هزینه‌های بالایی را در بر دارد. اما با استفاده از شبکه Stellar، این نوع تراکنش‌ها بدون حضور واسطه‌ها و با هزینه ناچیز قابل انجام هستند.

۶. بایننس Binance USD

اما موردی که شاید به دید برخی افراد نقطه ضعف ولت‌های سخت افزاری باشد قیمت آنهاست که نسبتا بالا است. صرافی اکسکوینو از 55 رمزارز از جمله بیت‌کوین، اتریوم، بایننس و بسیاری از دیگر رمزارزها پشتیبانی می‌کند. صرافی‌ها ارز را با قیمت پایین‌تر خریداری می‌کنند و به قیمت بالاتری به فروش می‌رسانند، درواقع سود آن‌ها از همین اختلاف در قیمت‌ خرید و فروش به دست می‌آید. متاسفانه به دلیل عدم آشنایی افراد با جزئیات دنیای رمزارزها حتی دیده شده است که افراد خبره در این زمینه نیز هدف افراد سودجو قرار گرفته‌اند.

همچنین قبل‌تر نیز این سازمان با دولت اوکراین بر سر کمک به توسعه‌ی ارز دیجیتال ملی این کشور توافق کرده بود. ارز دیجیتال «استلار» که نام کامل آن «استلار لومنز» است و با علامت اختصاری XLM شناخته می‌شود، یکی دیگر از ارزهای دیجیتال خوب برای سرمایه‌گذاری است که در این لیست به آن اشاره می‌کنیم. البته ناگفته نماند که وقتی از ارز دیجیتال کاردانو صحبت می‌کنیم منظور همان توکن «آدا» است که در پروژه‌ی کاردانو کاربرد دارد. بنابراین در توصیف این رمزارز هم می‌توان از کاردانو و هم آدا استفاده نمود. با گذراندن دوره جامع ارزهای دیجیتال، می‌توانید با صفر تا صد ارزهای دیجیتال آشنا شوید و شروع به معامله و کسب سود کنید.

  زمین گرمترشده است/ رکورد افزایش دما شکسته شد

معمولا اولین اقدام افراد پس از آشنایی با فضای رمز ارزها، خرید ارز های دیجیتال و سرمایه گذاری در این حوزه است. از این رو آشنایی با پلتفرم های خرید و فروش ارز های دیجیتال یکی از مهمترین موضوعات در این عرصه هست. یکی از انواع مختلف ارزهای دیجیتال، توکن‌های مربوط به صرافی‌ها است که قصد داریم در این مقاله به طور مفصل در مورد آن‌ها صحبت کنیم. برای این کار ابتدا کمی در مورد صرافی‌های ارز دیجیتال صحبت کرده و با انواع آن‌ها آشنا می‌شویم. سپس لیستی از بهترین رمزارزهای مربوط به صرافی‌های ارز دیجیتال را برایتان معرفی می‌کنیم تا بهتر بتوانید آن‌ها را زیر نظر بگیرید.

سوالات متداول بهترین ارزهای دیجیتال

با توجه به اینکه با داشتن بایننس کوین در حساب خود در صرافی بایننس در کارمزد معاملات خود تخفیف می‌گیرید مشکلی از نظر تقاضا برای این رمزارز وجود ندارد و اتفاقاً باعث بالا رفتن تقاضایش هم می‌شود. از طرف دیگر از بایننس کوین می‌توان برای سپرده‌گذاری در خود صرافی بایننس هم استفاده کرد. علاوه بر این حتی می‌توان از BNB در تمام پروژه‌هایی که از «زنجیره‌ي هوشمند بایننس» استفاده می‌کنند، استفاده کرد. میهن بلاکچین مرجعی آموزشی، تحلیلی و خبری در حوزه تکنولوژی بلاکچین، رمزارز بیت کوین و دیگر رمزارزها است. مجموعه میهن بلاکچین به‌طور پیوسته هدف گسترش تکنولوژی بلاک چین و ارزهای دیجیتال در ایران و در سطح جهانی را دنبال می‌کند. علاوه بر این افراد دارای سطوح ریسک‌پذیری و افق زمانی سرمایه‌گذاری متفاوتی هستند.

معاملات رمزارز بر بستر شبکه بلاک‌چین انجام می‌شوند، هزاران کاربر گره‌های این شبکه را تشکیل می‌دهند و این همان چیزی است که کار هک شبکه بلاک‌چین را ارز دیجیتال از صفر تقریبا ناممکن می‌کند. چین لینک با نماد اختصاری LINK در سال 2017 توسط سرگئی نظروف و استیو الیس به وجود آمد. شبکه‌ی chainlink به کاربران اجازه می‌دهد که اطلاعات و قراردادهای هوشمند را بر بستر بلاک‌چین ثبت کنند. یکی از اهداف شبکه‌ی LINK بر طرف کردن مشکل شبکه‌ی بلاک‌چین برای ارتباط با اطلاعات خارج از بلاک‌چین است. در ایران هم مانند سایر نقاط دنیا، ارزهای دیجیتال مورد بررسی افراد خبره‌ای مانند مهندسان، سرمایه‌گذاران و از همه مهم‌تر دولت قرار گرفته‌اند. البته فعلا به شکل رسمی و قانونی، خبری درباره استفاده و کاربرد این ارزها مطرح نشده است.

  • در این شرایط استیبل‌کوین‌ها رمزارزهای کم‌ریسک به حساب می‌آيند و در بازار نزولی بهتر است بخش زیادی از سبد شما را رمزازهای باثبات تشکیل دهند.
  • همیشه اطلاعات خود را راجع به رمزارزها به روز نگه دارید که کسی به دلیل عدم آگاهی شما به وسیله‌ی تبلیغات هیجان‌انگیز، دارایی شما را تصاحب نکند.
  • از دیگر نقاط قوت ارزهای دیجیتال این است که هیچ فردی غیر از شما به دارایی‌های دیجیتالی شما دسترسی ندارد و با داشتن کلیدهای خصوصی حساب کاربری خود می توانید کنترل کامل دارایی‌تان را در دست بگیرید.
  • اتریوم را بهترین و آینده دار ترین ارز دیجیتال معرفی کردیم که به احتمال زیاد در آینده نزدیک جای بیت کوین را نیز (از نظر ارزش کل بازار) تصاحب خواهد کرد.
  • کمی بعد رشد باورنکردنی قیمت Doge در پی توئیت‌های ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد دنیا، و همچنین توئیت‌های مدیر گروه وال استریت بتس شروع شد.
  ۴ درصد تولید ناخالص کشورها در حوادث شغلی هزینه می‌شود
۲۱ بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳ آپدیت آذر ۱۴۰۱ میهن بلاکچین | حسینی فایننس