۹۰ هزار میلیارد تومان برای نگهداری راه‌های کشور نیاز است

وی گفت: یکی از اولویت ها در زمینه ایمن سازی راه ها و ارتقای ایمنی در جاده ها، محورهای منتهی به مشهد است و در این باره برنامه ویژه در دست پیگیری است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.  



منبع

مشاور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: انجام اقدامات ضروری، مهم و اولویت دار در زمینه نگهداری راه ها دست کم ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

قربانی یادآور شد: خراسان شمالی هم که در مسیر ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور و زائران امام رضا(ع) قرار دارد از اعتبارات این بخش بهره مند می شود.  

ابلاغ طرح “واکنش سریع توس” 

در این آیین از زحمات “جعفر شهامت” تقدیر و “محمد مشتری” به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی معرفی شد.  

وی تصریح کرد: تنها ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای نگهداری جاده ها اختصاص می یابد در حالی که این میزان معادل ۵۰ درصد اعتبار اقدامات بسیار ضروری و مهم است.

به گزارش خبرنگار مجله خبری راه و ساختمان، مهران قربانی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهارداشت: منابع نگهداری راه ها بسیار محدود است و تلاش می شود تا خدمات رسانی به کاربران جاده ای از طریق صرفه جویی و مدیریت منابع بهتر انجام شود.

  پیش بینی بارش باران از فردا تا چهارشنبه/ دمای هوا از پنجشنبه خنک می‌شود

وی تصریح کرد: طرح “واکنش سریع توس” ابلاغ شده است و کاربران جاده ای با تماس با سامانه ۱۴۱ می توانند مشکلات و انتقاد ها در زمینه خدمات رسانی بهتر را منعکس کنند.