️صرافی کوینکس CoinEx? آموزش رایگان صفر تا صد صرافی کوینکس coinex به صورت گام به گام و تصویری ویرگول

این کار برای جلوگیری از اقدام سودجویان در خالی کردن حساب کاربران می باشد. همچنین در صورتیکه در یک دوره کوتاه آی پی کاربر به صورت غیر عادی و مرتبا تغییر کند، صرافی از طریق ایمیل به کاربر هشدار می دهد. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با صرافی kucoin وب سایت خود باشید. همچنین می توانید با انتخاب گزینه Borrow و بسته به مقداری که در حساب مارجین خود دارایی دارید، مقداری از آن رمزارز به خصوص را از صرافی قرض کرده و با سرمایه اصلی خود جمع نموده و وارد معامله نمایید.

️صرافی کوینکس CoinEx? آموزش رایگان صفر تا صد صرافی کوینکس coinex به صورت گام به گام و تصویری ویرگول ولی اگر بازار طبق پیش بینی شما پیش نرفت، یا باید پوزیشن را با ضرر ببندید و وام صرافی را پس دهید. یا لیکویید می‌شود و 100 تتر خود معادل حدوداً 3 میلیون تومان را از دست می‌دهید. فرض کنید اهرم 3 برابری برای جفت ارز BTC/USDT موجود است و شما 5000 USDT در موجودی حساب خود دارید. در قسمت Basic info اطلاعات اصلی همچون نام کشور، نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید.

  • در سایت صرافی کوینکس این امکان برای کاربران در نظر گرفته شده تا بتوانند در صورت نیاز از API های این سایت برای پیش برد اهداف مختلف خود استفاده نمایند.
  • این اقتصاددان در مصاحبه با کیتکو نیوز گفت که پیش‌بینی خود را از احتمال وقوع بحران اقتصادی به ۹۰درصد افزایش داده، زیرا عقیده دارد که نرخ عرضه پول به‌شکل بی‌سابقه‌ای کاهش یافته است.
  • آمورش تصویری ثبت نام در صرافی کوینکس به لینک زیر مراجعه کنید .
  • ۶- در بخش بعدی شبکه بلاک‌چین مورد توافق برای انتقال رمز ارز را انتخاب کنید.
  • خرید و فروش ارزهای دیجیتال و یا در اصطلاح ترید ارزهای دیجیتالی، امروزه به یکی از بخش‌های مهم در اقتصاد جهانی تبدیل شده است.
  معافیت بیمه‌ای ۱۲ هزار بنگاه در طرح کارورزی

همانطور که در بخش‌های قبلی ذکر شد، معاملات مارجین در بخش اسپات صرافی کوینکس انجام می‌شود. اولین تفاوت در وامی است که شما از صرافی می‌گیرید و باید اصل و بهره‌ی وام را پرداخت کنید. اگر بازار خلاف پیش‌بینی شما حرکت کند، دارایی شما از بین می‌رود. در حالیکه در معاملات اسپات، هر اتفاقی هم که بیفتد شما تعداد معینی سهم دارید که به هیچ وجه صفر نمی‌شود و جزو دارایی شماست. حال باید از حساب اسپات به حساب مارجین انتقال وجه انجام دهید. چون این انتقال وجه داخلی است، هیچ کارمزدی برای انتقال کسر نمی‌شود.

والکس یا نوبیتکس؟ مزایا و معایب صرافی والکس و نوبیتکس

پس از خرید تتر از صرافی‌های داخلی، حالا به وسیله‌ی گزینه‌ی«Assets»می‌توانید مانند آموزش صرافی کوینکس، برای واریز تتر به حساب کاربری خود در آموزش کار با صرافی کوکوین اقدام نمایید. با افزایش محبوبیت و استفاده از ارزهای دیجیتال، خرید و فروش و معامله آن‌ها نیز بین مردم رواج پیدا کرد. بسیاری از افراد شروع به تحلیل بازار رمز ارزها و سرمایه‌گذاری در آن کردند و به کسب درآمد پرداختند.

کارمزد انجام معاملات درصرافی کوینکس

در تصویر بعدی پیام داخل کادر سبز رنگ نمایش داده شده، به معنی (تائید داده شده برای بررسی) است. معمولا بعد از 24 ساعت، به ایمیل شما پیامی می فرستند که نتیجه را تعیین خواهد کرد، پس حتما ایمیلتان را چک کنید. باید بعد از اینکه روی کلیک کردید، کادر را تکمیل کنید و در نهایت اسناد شناسایی خود یا همان را در محل مورد نظر آپلود کنید. داخل ایمیلیتان را چک کنید، کدی فرستاده شده که باید آن را در کادر زیر کپی کرده و در نهایت را بزنید. در کادر زیر باید کد فرستاده شده به ایمیل خود را تایپ کرده و روی بزنید. ثبت نام در این صرافی شامل مراحل متعددی است که در ادامه همه آنها را توضیح خواهیم داد.

  سیلاب‌های تابستانی امروز به یزد می‌رسد/ تداوم بارش‌ها تا پایان هفته