آخرین وضعیت ‌پروژه‌ راهسازی خروجی هفتکل به سمت باغملک

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1403030603239/%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%D9%88%D8%AC%DB%8C-%D9%87%D9%81%D8%AA%DA%A9%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%85%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%BA%D9%85%D9%84%DA%A9

بهرامی ادامه داد: در دوره اول سفر شهید آیت‌الله رییسی به خوزستان، از محل مسئولیت اجتماعی نفت ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای محور هفتکل – باغملک – ایذه تخصیص داده شد که با پیگیری‌های انجام‌شده ۶۰ میلیارد تومان از آن به خروجی هفتکل اختصاص داده شده است.

وی افزود: بخشی از این محور در مقطع شهرستان هفتکل که خروجی هفتکل نامیده می‌شود تا فلکه سیمان به طول ۴ کیلومتر به صورت چهارخطه است.

وی در خصوص اهمیت این محور و ضرورت چهارخطه شدن آن اظهار کرد: این محور یکی از محورهای مواصلاتی پرتردد استان به شمار می‌رود و خوزستان را به استان‌های چهارمحال بختیاری و اصفهان متصل می‌کند. 

بهرامی ادامه داد: جاده مسجدسلیمان به ایذه – باغملک از فلکه سیمان تا تقاطع سه راهی مسجدسلیمان، در سنوات گذشته از محل اعتبارات ملی به صورت چهارخطه ساخته شده است. 

رحمان بهرامی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اهمیت تکمیل محور مواصلاتی اهواز تا دهدز اظهار کرد: محور اهواز- هفتکل- باغملک- ایذه – دهدز که خروجی استان به سمت استان چهارمحال و بختیاری است یکی از محورهای ترانزیتی و پرتردد استان است.

ایسنا/خوزستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت پروژه راهسازی خروجی هفتکل – باغملک را تشریح کرد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان‌ کرد: در این محور تقاطع فلکه سیمان به صورت چهارخطه زیر بار ترافیک رفته که یک محور حادثه‌خیز است و در این محل باید یک تقاطع غیر هم‌سطح و ایمن نیز ساخته شود که با پیگیری‌های انجام‌شده در یک ماه اخیر پیمانکار آن مشخص خواهد شد.