خدمت‌رسانی ۱۰۶۰ مجتمع خدماتی- رفاهی در سطح شبکه راه‌های کشور به مسافران و زائران

دغاغله ابراز امیدواری کرد با تمهیدات پیش‌بینی شده و نظارت‌های مستمر در این اماکن، خدماتی مناسب و درخور به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) ارائه شود.

منبع: https://www.irna.ir/news/85579154/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DB%B1%DB%B0%DB%B6%DB%B0-%D9%85%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%B9-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%B1%D9%81%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%B7%D8%AD-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1

دغاغله، یکی از اهداف احداث مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین‌راهی را ایجاد مکانی برای توقف، استراحت و افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای رانندگان، مسافران و زوار عنوان کرد.

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، «غلامحسین دغاغله» افزود: نظارت بر مجتمع‌های خدماتی – رفاهی در راه‌های کشور تا خاتمه سفرهای اربعین و بازگشت کامل زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به‌صورت مستمر و روزانه ادامه دارد.

وی با بیان این‌که نظارت بر مجتمع‌ها به دو صورت «مستمر و سالیانه» و «فوق‌العاده و در مناسبت‌ها» انجام می‌شود، افزود: باتوجه‌به لزوم آمادگی مجتمع‌ها به‌منظور ارائه خدمات بهینه به زوار در ایام سفرهای اربعین، شیوه‌نامه نحوه نظارت بر این مراکز از ابتدای تیرماه به‌ همه ادارات استانی ابلاغ شده که در پی آن و بازدیدهای انجام شده، نواقص موجود رفع و اصلاح شده و این بازدیدها تا پایان سفرهای اربعین و بازگشت زائران به‌صورت فوق‌العاده ادامه خواهد داشت.