عملیات اجرایی ۱۵هزار واحد نهضت ملی مسکن با حضور وزیر کشور در شهرکرد آغاز شد 

برای پیگیری اخبار و گزارش های مجله خبری راه و ساختمان از  بیست و چهارمین سفر استانی رییس جمهور  پرونده خبری را دنبال کنید : 



منبع

مقصودی افزود: هم‌اکنون عملیات آماده سازی‌ این محوطه عمرانی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه شعار دولت مردمی، خدمت‌ به جامعه است و یکی از تجلی‌های این شعار در طرح ملی مسکن نمود دارد، تصریح کرد: این نهضت در تمامی استان‌ها به خوبی پیش می‌رود و طرحهای  واحدی شهرکرد نوید خوشی برای مردم استان است که امید می‌رود در زمان بندی مشخص به نتیجه برسد.

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه میهمان مردم چهارمحال و بختیاری هستند.

مدیرکل‌ راه‌ و شهرسازی‌ چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این آیین گفت: محله ۴۰ منظریه با حدود ۵۶ هکتار مساحت در ادامه اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای احداث  ۱۵هزار  واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

حسین‌علی مقصودی در ادامه تشریح مختصات فنی این طرح افزود: تعداد قطعات مسکونی پیش بینی شده در این فضای شهری ۳۰۰ قطعه است که با ساخت و بهره‌برداری از آنها امکان سکونت ۲۶ هزار نفر مهیا خواهد شد.

در بیست و چهارمین سفر استانی رییس‌جمهور و هیات دولت سیزدهم، اعتباراتی برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری تصویب می‌شود.

از روز گذشته تعدادی از معاونان وزرا به‌‎عنوان نمایندگان تام‌‎الاختیار وزیران دولت سیزدهم در شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری حضور یافته و با مردم دیدار چهره به چهره دارند.

  واحدهای خودمالکی نهضت ملی مسکن در مازندران ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند
وی یادآور شد: در ادامه اجرای این طرح، اقدامات برای طراحی نقشه و انتخاب پیمانکار انجام و عملیات ساخت و ساز واحدها آغاز می‌ شود.

 وزیر کشور روز پنجشنبه در مراسم آغازین‌ عملیات اجرایی این واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد گفت: این نهضت یکی از طرح‌های‌ مهم دولت انقلابی است.

به گزارش خبرنگار مجله خبری راه و ساختمان، احمد وحیدی در این آیین افزود: نهضت ملی مسکن موضوعی‌ است که به طور مستقیم به حمایت از طبقات کم بضاعت جامعه مربوط می‌شود.