اطلاع‌رسانی به مسافران اربعین از پیام‌رسان «بله» امکان‌پذیر شد

به گزارش ایسنا، جعفر یازرلو اظهار کرد: حسب هماهنگی‌های صورت‌گرفته با پیام‌­رسان بومی «بله»، کانال اطلاع‌­رسانی مسافران اربعین جهت تسریع و تسهیل فرآیند اطلاع­ رسانی به زائران در پیام رسان فوق ایجاد شده است.

بنا بر اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، یازرلو به مسافران توصیه کرد؛ در صورت استفاده از خدمات شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند ضمن ارایه‌ شماره تلفن همراه فعال در پیام‌­رسان «بله» تمامی اخبار و اطلاعیه‌­های مرتبط با سفر را از طریق آن پیام‌رسان دریافت کنند.

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402052918502/%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B9%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%84%D9%87-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1-%D8%B4%D8%AF

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: استفاده از پیام‌رسان «بله» در اطلاع رسانی به مسافران اربعین امکان‌پذیر شد.

وی افزود: به دلیل عدم محدودیت دسترسی به این پیام‌رسان درکشور عراق، به‌طور حتم  امکان اطلاع‌رسانی مناسب به زائران آسانتر است.