به گزارش ایسنا، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر این سازمان با بیان این مطلب اظهار کرد: پیش فروش اینترنتی بلیت از طریق سایتهای اینترنتی، سایتهای استانی و سایتهای اختصاصی شرکتهای حمل و نقل مسافر انجام میشود و با انجام سفرهای برنامهای کاربران، خدمات رسانی مناسب تری دربخش حمل و نقل جادهای فراهم میشود.
داریوش باقرجوان با بیان اینکه ارائه کدملی و تلفن همراه هنگام خرید بلیت از طرف مسافران الزامی است، افزود: با توجه به افزایش تقاضا در برخی مسیرها، از سوی استانها نیازسنجی صورت میگیرد و حداکثر ظرفیت ناوگان برای خدمات رسانی به کارگرفته میشود که بالغ بر ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس، ۱۹ هزار دستگاه مینی بوس و ۳۰ هزار دستگاه سواری کرایه در ایام نوروز در محورهای مختلف درون استانی و برون استانی، مسافران را جابه جا میکنند.
انتهای پیام
منبع: https://www.isna.ir/news/1402120905995/%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D9%88%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%DB%B2%DB%B0-%D8%A7%D8%B3%D9%81%D9%86%D8%AF%D9%85%D8%A7%D9%87
پیش فروش بلیتهای نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جادهای به صورت حضوری و اینترنتی از ۲۰ اسفند ماه آغاز میشود.
بنا بر اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای وی با اشاره به اینکه نظارت و پیگیری مستمر بر فروش بلیت های نوروزی و رسیدگی به شکایات مسافران از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای وادارات استانها انجام میشود، افزود: سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ و تلفن گویای ۱۴۱، وب سایت ۱۴۱، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱، پل های ارتباطی این سازمان با کاربران بوده و میتوانند شکایات و نظرهای خود را ثبت کنند.
