چیدانه طراحی ساختمان اداری، 15 اثر برتر از معماران ایرانی! | road-housing

مثلاً اتاق انتظار، آبدارخانه و حسابداری نمی توانند فضایی عین هم داشته باشند. اصلی ترین و مهمترین بخش این پروژه دیوار حائل و خط جدا کننده ایی است که دو بخش اداری و تجاری را از یک دیگر تفکیک کرده است. معماران نیز از این ویژگی به عنوان المان معماری در این ساختمان و فرمی زیبا استفاده نمودند. مطابق اطلاعات فوق بدنه ساختمان اداری و تجاری فرمانیه یکپارچه ، شفاف ، متقاطع با محیط اطراف و همچنین با الهام از محیط اطراف و تصویر آن بر روی پوست دوم نما طراحی شده است.

طراحی ساختمان اداری، 15 اثر برتر از معماران ایرانی!

توجه به خرده فضاهای شهری و بازیافت زمین موضوعی است که امروزه با رشد جمعیت شهرها و افزایش قیمت زمین و ساخت اهمیت بیشتری یافته است. سال 1381 با عملیاتی شدن طرح تعریض خیابان آذر در اصفهان، فضایی به عرض 4 متر، مابین خیابان و ساخت منزل مسکونی باقی ماند، که تا سال 1389 به عنوان گوشه ای از حیاط مورد استفاده بود. در آن سال مدیران”استودیو فضا رویداد شهر”بر آن شدند که آتلیه معماری خود را در این زمین بنا کنند. نور و سايه از عوامل مهمى هستند كه در حس افراد نسبت به يك فضا تاثير دارند.

http://arianarchitects.irبنابراین در طراحی نمای مجله خبری ساختمان باید به این موضوع دقت داشت که طراحی نما به گونه ای نباشد که موجب پرتی بخشی از فضای داخلی ساختمان شود. ساختمان های اداری را نمی توان با کمترین هزینه طراحی کرد از طرفی صرف هزینه ی بسیار بالا نیز در طراحی نمای ساختمان اداری معقول نمی باشد. در پاره ای از موارد کارفرمایان توان پرداخت هزینه های بالا برای طراحی نما را ندارد و یا تمایلی به این موضوع ندارند. بنابراین بسیار مهم است که در نمای ساختمان اداری از متریالی استفاده شود که قابل شستشو بوده و دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. این متریال ها در برابر تابش نور آفتاب تغییر رنگ نمیدهند و در برابر ضربه و شکستگی نیز مقاوم می باشند. یکی از مهمترین نکات در مورد طراحی نمای ساختمان اداری این است که این نما قابلیت شستشو داشته باشد.

  ۷ دستاورد راه‌آهن در حوزه ارتقای ایمنی و پیشگیری از سوانح ریلی در دولت سیزدهم

سه نکته کلیدی در بازسازی اداری و دفتر کار

برای تقسیم بندی شرکت به بخش های مختلف روش های متعددی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایبی دارد. البته بعضی از دفاتر کار نیز هستند که به صورت اتاق های مجزا هستند، اما دفاتری که یک سالن بزرگ با تیم های مختلف در آن وجود دارد بسیار این روش برای آنها جواب خواهد داد. همچنین باید در نظر داشته باشید تا در کنار اینکه هدف جداسازی را دنبال می کنید باید زیبایی دفتر کار را نیز در نظر بگیرید و از این رو استفاده از متریال هایی که مناسب تر هستند می تواند مفید باشد. امروزه معماران در حال ارائه مفاهیم و طرح های چشمگیر برای طراحی ساختمان های اداری هستند .

پیشنهادهایی طلایی برای بازسازی ساختمان اداری!

یکی از مهم ترین عامل ها در طراحی داخلی شرکت، سبک معماری بنا می باشد که در طراحی داخلی ادارات تاثیر زیادی دارد بنابراین باید قسمت های مختلف ساختمان اداری با طراحی داخلی آن هماهنگی داشته باشد. می توانید برای مشاهده پروژه بازسازی ساختمان اداریتوسط تیم ما کلیک کنید. در محیط های اداری با متراژ زیاد و بزرگ می توان به راحتی از پارتیشن بندی ساختمان اداری با متریال آلومینیومی استفاده نمود.

  • قسمت پایینی این فضای میانی توسط یک رستوران، کافه، فضاهای نمایشگاهی و امکانات برگزاری کنفرانس فعال می گردد.
  • بنابراین سنگ گرانیت برای طراحی نمای ساختمان اداری متریال مناسبی است.
  • بسیار وزن سبکی دارد و نسبت به دمای هوا و حرارت آتش عایق قوی و مقاوم درمقابل سیل و زلزله و سایر بلایای طبیعی می باشد .
  • این مسئله زمانی که از ساختمان به عنوان یک مکان اداری یا تجاری استفاده می شود اهمیت بیشتری پیدا می کند.
  • گروه طراحی برای یک ساختمان سبز از یک طرف با محاسبه هزینه های اجرایی درگیر بوده است.
  کشتی‌های تحت پرچم ایران در بالاترین سطح ایمنی بین‌المللی قرار دارند/ ناوگان دریایی ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا است