افتتاح ۵۹۴ طرح در کل شهرک‌های صنعتی کشور در سال‌جاری

ایسنا/همدان رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از افتتاح ۵۹۴ طرح در کل شهرک‌های صنعتی کشور از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

فرشاد مقیمی شنبه ۲۸ مرداد در حاشیه آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه شرکت تدبیر دارو و افتتاح شرکت داتیس در تویسرکان، در زمینه تولید آیفون‌های تصویری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون در کل شهرک‌های صنعتی کشور ۵۹۴ طرح با اشتغال‌زایی ۷۷۰۰ نفر به بهره‌برداری رسیده که سهم استان همدان از این تعداد طرح،  ۹۰ واحد با ۲۷۹ نفر اشتغال صنعتی بوده است.

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402052817996/%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%DB%B5%DB%B9%DB%B4-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%84-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C

مدیرعامل شرکت تدبیر دارو تویسرکان نیز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه فاز دوم شرکت تدبیر دارو سلامت تویسرکان، اظهار کرد: در حال حاضر شرکت تدبیر داروی سلامت تویسرکان برای ۱۵۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است که پیش‌بینی می‌شود ظرف دو سال آینده کل واحدهای طرح توسعه این‌ مجموعه به بهره‌برداری برسد.

امین پورفتح‌الله تصریح کرد: در حال حاضر در شرکت داتیس ۲۲۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند که از این تعداد، ۷۰ نفر در شهرستان تویسرکان و مابقی در تهران فعالیت دارند.

افتتاح ۵۹۴ طرح در کل شهرک‌های صنعتی کشور در سال‌جاری

وی با اشاره به این‌که این شرکت در حوزه تولید تجهیزات مداربسته دارای فعالیت است، ادامه داد: به تازگی این شرکت در تولید آیفون‌های تصویری نیز ورود پیدا کرده که طرح امروز افتتاح شده شهرستان تویسرکان در زمینه رونمایی و افتتاح این شرکت در زمینه تولید آیفون تصویری بود.

محمد حقیقی افزود: با بهره‌برداری کل مجموعه طرح توسعه این شرکت ماهانه شش میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی در زمینه پلت‌های مکمل دارویی و مکمل‌های دامی و پری‌میکس‌ها در کشور خواهیم داشت و کشور را خودکفا خواهیم کرد.

  بک لینک ها و انواع آنها

پورفتح‌الله با بیان این‌که ۳۰ درصد از سهم تولید تجهیزات مداربسته کشور و ۱۵ درصد سهم بازار دوربین مداربسته کشور توسط شرکت داتیس انجام می‌شود، گفت: صد درصد سرمایه‌گذاری شرکت داتیس آورده‌ی سرمایه‌گذار است و میزان ۴۵۰ میلیارد تومان برای شرکت داتیس سرمایه‌گذاری شده که ۲۵۰ میلیارد تومان آن به شهرستان تویسرکان اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت داتیس نیز در آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه شرکت داتیس تویسرکان در زمینه تولید تجهیزات مداربسته و آیفون‌های تصویری اظهار کرد: شرکت داتیس از سال ۹۹ تأسیس و از سال ۹۷ وارد حوزه تولید شده است.