امام جمعه کبودرآهنگ: رفع مشکلات مسکن شهرستان حمایت جدی رییس جمهور را می‌طلبد

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.



منبع

امام جمعه کبودرآهنگ ادامه داد: ۱۹ روستا در این شهرستان با تانکر آبرسانی می شود و نیاز مبرم به آبرسانی دارد.

وی گفت: ‌کشاورزی اصلی ترین شغل مردمان این شهرستان است و با توجه به خشکسالی، از شما درخواست داریم تسهیلات به کشاورزان ارائه شود.

امام جمعه کبودرآهنگ به نیازهای شهرستان در بخش های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: بیمارستان امام رضا(ع) به یک دستگاه آندوسکوپی و فضا سازی محیطی نیاز دارد.

همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر می کنند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارایه می کنند.

به گزارش خبرنگار مجله خبری راه و ساختمان، حجت الاسلام «نقی باقری» روز پنجشنبه در آیین دیدار رییس جمهور با اقشار مختلف مردم در شهرستان کبودرآهنگ افزود: شهرستان نخبگان ویژه‌ای دارد و با توجه به خالی بودن ۵۰ درصد ظرفیت نیروهای ادارات، استخدام جوانان این شهرستان توجه ویژه ای می طلبد.

حجت الاسلام باقری بیان کرد: مردم کبودرآهنگ در سال ۱۳۹۶ با ۷۵ درصد به آیت الله رییسی پشت ایشان ایستادند و امروز نیز آمده اند تا بگویند رئیسی رییسی حمایت می کنیم.

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

  ۲۸۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن تامین شد
وی با بیان اینکه غار علیصدر بزرگترین غار آبی جهان در این شهرستان است از رییس جمهور خواست نسبت به مسیر ارتباطی این غار نگاه ویژه ای داشته باشد چون راه‌های ارتباطی آن و روستاهای اطراف آن مناسب نیست.