بخش هوایی کشور در لبه تکنولوژی می‌درخشد

ایسنا/البرز رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بخش هوایی کشور با فعالان این عرصه در تمام حوزه‌های مسافر، بار، صنعتی و کشاورزی با فعالان گمنامی که دارد، در لبه تکنولوژی می‌درخشد.

وی اظهار کرد: ویژگی‌های متعدد این نمایشگاه باعث شد که این نمایشگاه در تقویم سالانه قرار گیرد و مردم بیشتری این توانمندی ها را دیده و آن را لمس کنند.

وی تصریح کرد: امروز تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه بخش صنعت غیرنظامی هوایی وجود دارد در هیچ دوره‌ای از تاریخ نبوده و در این شرایط با یک صنعتی که ایمنی آن باید ۱۰۰ درصد باشد و امنیت آن باید ۱۰۰ درصد باشد، کار می کنیم.

وی تاکید کرد: بخش هوایی کشور با فعالان این عرصه در تمام حوزه‌های مسافر، بار، صنعتی و کشاورزی با فعالان گمنامی که دارد در لبه تکنولوژی می‌درخشد به طوری که بازدیدکنندگان بین المللی و ناظرانی که این صنعت را بازدید می کنند اذعان می کنند که با همت زنان و مردان غیور محقق شد.

وی گفت: تولید در این مجموعه شاخصه‌هایی دارد که مهمترین آن حرکت در مسیر تکنولوژی و فناوری مردم پایه است.

محمدی بخش گفت: این نمایشگاه ماحصل بخشی از این توانمندی هاست که امروز در قالب شرکت های دانش بنیان ارایه می شود و در عین حال بخش مهیج نمایشگاهی و عملیات های منحصر به فردی که در دنیا تکنولوژی آن منحصر به فرد است مثل اطفا ء حریق و عملیات اکروباسی و ورزش های هوایی که جوانان رویکرد زیادی به آن دارند، در این نمایشگاه ارایه می شود.

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402121611995/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%87%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%84%D8%A8%D9%87-%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D8%B4%D8%AF

  لزوم تدوین سیاست جامع حمل و نقل/ راهکارهای قطب منطقه شدن فرودگاه امام(ره)

به گزارش خبرنگار ایسنا، کاپیتان محمد محمدی بخش روز چهارشنبه ۱۶ اسفند در مراسم گشایش نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام در استان البرز، گفت: تا کنون بیش از ۱۳ هزار پهپاد در کشور ثبت نظامی شده که بخشی از آنها در نمایشگاه امروز به نمایش گذاشته شده است.

بخش هوایی کشور در لبه تکنولوژی می‌درخشد