۱۵ همت صرفه‌جویی مصرف سوخت با تخصیص ۱۰ همت به حوزه ریلی

وی خاطرنشان کرد:‏ ای کاش پیرو توضیحات و درخواست‌های مکرر صورت‌گرفته، ١٠ همت از ۱۴۰ همت فوق را برای جبران عقب‌ماندگی تعمیرات ناوگان و خط و علائم ریلی می‌گذاشتند تا با افزایش جابه‌جایی بار و مسافر، منجر به ١۵ همت کاهش مصرف سوخت شود.‌کاهش تلفات جاده‌ای که جای خود دارد.

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1403022014619/%DB%B1%DB%B5-%D9%87%D9%85%D8%AA-%D8%B5%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%AC%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%B3%D9%88%D8%AE%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%DB%8C%D8%B5-%DB%B1%DB%B0-%D9%87%D9%85%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%AD%D9%88%D8%B2%D9%87-%D8%B1%DB%8C%D9%84%DB%8C

مدیرعامل راه‌آهن با بیان اینکه در بودجه برای تعمیر و نگهداری زیرساخت و ناوگان راه‌آهن کمتر از ۵۰۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته‌اند، گفت: با تخصیص ۱۰ همت به حوزه ریلی، ۱۵ همت در مصرف سوخت صرفه‌جویی می‌شود.

۱۵ همت صرفه‌جویی مصرف سوخت با تخصیص ۱۰ همت به حوزه ریلی

به گزارش ایسنا، سیدمیعاد صالحی در توییتر نوشت: جداول بودجه در حال نهایی شدن است. ظاهرا ۱۴۰ همت (هزار میلیارد تومان) برای واردات بنزین و گازوئیل گذاشته شده که در خودروها دود می‌شود و سالانه حدود ۲۰ هزار کشته و ۲۰۰ هزار مجروح برجای می‌گذارد؛ ولی برای تعمیر و نگهداری زیرساخت و ناوگان راه‌آهن کمتر از ۵۰۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته‌اند.

  مقاوم سازی اجزای سازه ای چیست؟ | road-housing