برگزاری جلسه تعیین اعتبارات وزارت راه و شهرسازی در دولت

وی از خدمات برج مراقبت و عملیات پروازی قدردانی کرد و گفت: در شهریورماه امسال روزانه ۱۶۰ پرواز داشتیم که ۱۳۰ پرواز اربعین نیز به آن اضافه شد. با این حال با تخصص عوامل برج مراقبت و واحد الکترونیک، پروازها بدون کوچک‌ترین مشکلی خدمات دریافت کردند.

وی افزود: حجم پروازهای اربعین همراه با نظمی که انجام شد، بی‌نظیر بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی مجله خبری راه و ساختمان، مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی ظهر امروز (شنبه) با حضور «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی، «محمد محمدی بخش» رییس سازمان هواپیمایی و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی برگزار شد.

وی از شروع عملیات ساخت ترمینال سوم فرودگاه امام خمینی خبر داد و گفت: پروژه‌های عمرانی فرودگاه از جمله در ترمینال یک و ساخت ترمینال سوم نیز در دستور کار است و به‌زودی در برنامه قرار خواهد گرفت.



منبع

«رستم قاسمی» در این مراسم گفت: خدمتگذاری به زوار امام حسین توفیقی است که در مجموعه هواپیمایی کشور، نصیب مسوولان شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز برای تعیین اعتبار پروژه‌های راهسازی و شهرسازی جلسه مهمی در دولت برگزار می‌شود که به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی است. قبل از این جلسه در فرودگاه امام خمینی حاضر شدم تا از دست‌اندرکاران این کار بزرگ در فرودگاه‌های کشور تشکر کنم.

«سعید چلندری» نیز در این مراسم گفت: در مراسم اربعین امسال یک زائر جا مانده از پرواز نداشتیم که نتیجه همکاری همه مدیران ایرلاین‌ها در کشور بود.‌

قاسمی بیان کرد: در سایر بخش‌های وزارت راه و شهرسازی از جمله راه و ریل نیز در اربعین امسال کارهای بزرگی انجام شد و از ۳.۵ تا ۷ میلیون نفر توسط تمام بخش‌ها جابه‌جایی زوار داشتیم.

  اخطار به پیش‌خریداران مسکن/ مراقب کلاهبرداران باشید

ساخت ترمینال سوم فرودگاه امام در دستور کار است