تداخل الحاق بافت روستاهای آمل در صدر مهمترین درخواست‌های مردمی از استاندار مازندران

ایسنا/مازندران استاندار مازندران با اشاره به فراوانی بیش از ۴۰ مشکل ونیازهای مردمی در سفرشهرستانی به آمل جمع بندی شد، گفت: تداخلات الحاق داخل و بیرون بافت روستاها مهمترین و بیشترین فراوانی درخواست مردمی از گروه های اعزامی به روستاها بوده است.

استاندار مازندران با اشاره به نقش ویژه رسانه ها در پوشش اخبار و لزوم پیوست رسانه ای در برنامه های دستگاه ها و نهادهای اجرایی، تصریح کرد: اگر امروزه کشورهایی همانند چین رشد کردند برای این است که مردم آنها همانند ساعت کار جدی و منظم دارند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سید محمود حسینی پور یکشنبه شب ۳ دی ماه در نشست شورای اداری شهرستان آمل که به مناسبت هجدهمین سفر شهرستانی استاندار و مدیران ارشد استانی برگزار شده بود، اظهار کرد: در هجدهمین سفر شهرستانی مجموعه مدیران استانی به شهرستان  آمل، ۷۹ گروه بازرسی از مجموعه مدیران استانی از ۳۰۷ روستای این شهرستان بازدید و درمجموع ۴۰ فراوانی مشکلات و مطالبات مردمی را دسته بندی کردند.

استاندارمازندران به ظرفیت های بالای شهرستان آمل درهمه بخش ها و به پیشینه تاریخی، فرهنگی این شهرستان اشاره کرد وگفت: مردم آمل در همه این سال‌ها به سخت کوشی و تلاش برای تحول خواهی در استان شهره خاص وعام بودند و اکنون نیز به واسطه این تلاش ها در بیشتر بخش های علمی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی درسطح استان، کشور و حتی بین المللی مطرح و صاحب جایگاه هستند.

استاندار مازندران با بیان اینکه دشمن در حال ناامیدی مردم است و لحظه به لحظه تبلیغ دارد که مدیران انقلاب ناکارآمد هستند، گفت: ما راه زیادی برای رسیدن به قله داریم، دشمن تمام توان خود را برای نابودی انقلاب دارد و ما هم تمام توان خود را باید بگذاریم که به پیچ پایانی قله پیشرفت برسیم.

  زمین مورد نیاز برای احداث ۳۲ هزار واحد مسکن در استان اردبیل تامین شد

وی ادامه داد: از روزهای آینده مشکلات مطرح شده درقالب کارگروه ویژه‌ای بررسی و در راستای برطرف کردن این مشکلات برای تامین اعتبار مورد نیاز، سازمان مدیریت برنامه بودجه استان به دستگاه مربوطه اختصاص تا مشکل اعلام شده برطرف شود.

حسینی پور، از شهرستان آمل با ساختار تولیدی وصنعتی به عنوان قطب اصلی اقتصادی مازندران یاد کرد و گفت: این شاخص ها باید به عنوان الگو و نمونه در دیگر شهرهای استان نیز پیاده شود.

حسینی پور گفت: باید برندهای مختلف در روستاها ایجاد شود البته معتقدم؛ مردم آمل باید برای خودشان تصمیم بگیرند و مدیران بومی وارد میدان تصمیم شوند.

حسینی‌پور اضافه کرد، در جریان سفرهای شهرستانی استاندار به همراه مدیران کل دستگاه های اجرایی به شهرستان‌های استان که تاکنون ۱۸ سفر انجام شده است، بزرگترین سامانه اطلاعاتی از روستاها، مشکلات و ظرفیت‌های مازندران، جمع اوری شد که دراین سامانه، مشکلات بیش از هزار و ۴۰۰ روستا بررسی شد.

وی با تاکید براینکه تحول خواهی باید اکنون به عنوان مطالبه عمومی مردم شهرستان آمل شود و رسانه‌های این شهرستان نیز همراه با مردم این مهم را مطالبه کنند، گفت: تاکنون هیچکس بدون تلاش به جایی نرسیده است و با تلاش و کوشش می توان به قله های پیشرفت و ترقی رسید.

تداخل الحاق بافت روستاهای آمل در صدر مهمترین درخواست‌های مردمی از استاندار مازندران

استاندارمازندران با تاکید براینکه مصوبات سفر لازم الاجرا برای همه مدیران و دستگاه های اجرایی استان است، تصریح کرد: البته در جریان سفرهای شهرستانی مدیران استانی و پیگیری مصوبات سفر، ۵ دستگاه اجرایی متاسفانه عملکرد ضعیفی داشتند و ۵ دستگاه هم عملکرد قابل قبول و باعث تسریع در کارها شده بودند.

  پروژه‌های توسعه دریامحور به ارزش ۱۳ هزار میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره‌برداری است 

وی یادآورشد، در مدیریت های جدید، ارزیابی کارمندان بر ثانیه به ثانیه محاسبه می شود و درشرایط کنونی هم به شدت نیاز به تلاش و وظیفه داریم کار کنیم، گره های مردم را باز کرده و بر روی نفس خودمان پا بگذاریم تا کار مردم را راه بیاندازیم.

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402100402432/%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84-%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%A7%D9%82-%D8%A8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%87%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C

آمل قطب اقتصادی مازندران