ترافیک در محور چالوس سنگین است

محور مسدود شریانی کشور شامل محور ریگان – ایرانشهر و محور دارای انسداد فصلی محور لاسم – ارجمند و محور مسدود غیرشریانی نیز محور تهران – امامزاده داود گزارش شده است.

تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین و رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

به گزارش روز جمعه مجله خبری راه و ساختمان، براساس اطلاعات ارائه شده از مرکز مدیریت راه‌های کشور، اکنون ترافیک در محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) محدوده‌های بیلقان، سرودار و حدفاصل میدانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه سنگین گزارش شده است.

همچنین طبق تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌ استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

آزادراه قزوین – رشت دارای بارش پراکنده باران و محورهای هراز، فیروزکوه، چالوس و آزادراه تهران – شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۱.۱ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هم‌وطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.



منبع

طی شبانه‌روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۸۲ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به‌ روز قبل ۶.۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

  تعادل‌بخشی به بازار مسکن با تولید انبوه و اجرای قوانین مالیات بر خانه‌های خالی