تصادفات جاده‌ای در طرح اربعین امسال کاهش یافت

رستم قاسمی گفت: امسال مسیر پایانه‌های مرزی به عراق توسط سازمان راهداری اصلاح و  بهسازی شد که در نتیجه با کاهش تصادفات در ایام اربعین مواجه بودیم. ۱۲۰۰ میلیارد تومان هزینه بهسازی جاده‌ها انجام شد و با وجود کمبود اتوبوس، اعزام زائران با مدیریت زمانی و تقسیم استانی انجام گرفت.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به استقبال گسترده از مراسم اربعین امسال گفت: نگرانی بسیار جدی وجود داشت که انتقال این حجم از زوار با وجود عدم زیرساخت جاده‌ای و هوایی در عراق چگونه انجام خواهد شد؛ اما به لطف خدا و تلاش مسئولان طرح اربعین بدون حادثه انجام شد.

وزیر راه و شهرسازی درباره پروازهای اربعین هم گفت: ایرلاین‌های بخش خصوصی نیز پای کار آمدند، با وجود اینکه روی رقم اعلامی پروازها بحث بود؛ اما ایرلاین‌های خصوصی در طرح فروش پروازهای اربعین با نرخ مصوب مشارکت کردند.



منبعبه گزارش خبرنگار اقتصادی مجله خبری راه و ساختمان، آیین تجلیل از خادمین اربعین حسینی ظهر امروز (سه شنبه) با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولانی از بخش حمل‌و نقل زمینی، هوایی و ریلی برگزار شد.

«رستم قاسمی» وزیر راه در این مراسم گفت: در هفته وحدت و در آستانه میلاد پیامبر مهربانی از خادمان اربعینِ وزارت راه تشکر قدردانی می‌کنم.

  ۱۳۳۶ پروژه آماده‌سازی نهضت ملی مسکن در حال انجام است