جاده جدید پلدختر – خرم‌آباد بیش‌ از ۱۲۰۰ میلیارد تومان مصوبه دولت دارد

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402051407915/%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D9%84%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-%D8%AE%D8%B1%D9%85-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%DB%B1%DB%B2%DB%B0%DB%B0-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B5%D9%88%D8%A8%D9%87وی ادامه داد: در این زمینه به همت مردم کارهای بزرگی در شهرستان پلدختر انجام شده و در حال انجام است.

کاظمی تصریح کرد: از طرفی نیز با توجه به اینکه پزشک طرحی قلب و بیهوشی طرح آن‌ها تمام شده، الان نیاز داریم در این دو رشته به شهرستان پلدختر پزشک اعزام شده و مشکل بیمارستان امام خمینی(ره) حل شود.

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرستان پلدختر در سیل فروردین ۱۳۹۸ تمام زیرساخت‌های خود را در حوزه‌های راه، مسکن و … از دست داد و مشکلات زیادی برای مردم به وجود آمد.

کاظمی تأکید کرد: کل ۶۳۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه محقق شده و در حال اجراست. از طریق رئیس جمهور و معاون اجرایی پیگیری کردیم که جاده پلدختر به خرم‌آباد را در اولویت سفر دوم قرار بدهند که اعتباری برای بقیه آن در نظر گرفته شود.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی افزود: در قالب خانه‌های بهداشت در مناطق روستایی کارهای خوبی انجام دادیم ولی نیاز به حمایت بیشتری دارد که انتظار می‌رود دانشگاه علوم پزشکی به این شهرستان عنایت ویژه داشته باشند.

کاظمی اضافه کرد: در حوزه راه جاده جدید پلدختر – خرم‌آباد به طور جدی در حال اجراست و بیش‌از ۱۲۰۰ میلیارد تومان مصوبه دولت دارد.

وی بیان کرد: پیگیری چندین ساله ما در رابطه با شهرستان شدن معمولان به نتیجه رسید و ظرف یک ماه آینده با معرفی فرماندار، استقرار فرمانداری و دستگاه‌های اداری بتوانیم خدمات را در بین مردم معمولان ارائه کنیم.

  ترافیک در محورهای شمالی همچنان سنگین است

ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده جدید پلدختر – خرم‌آباد بیش‌ از ۱۲۰۰ میلیارد تومان مصوبه دولت دارد.

این نماینده مجلس بیان کرد: با توجه به مشکلات اعتباری و پیگیری‌هایی که داشتیم ۳۰۰ میلیارد تومان از طریق تهاتر نفت برای این پروژه در نظر گرفته شد و ۳۳۰ میلیارد تومان از ماده ۵۶ یعنی کنسرسیوم بانکی ملی، پاسارگاد و سپه برای این پروژه گذاشتند که قسط اول آن پرداخت شده است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: ورزش و زیرساخت‌های ورزشی شهرستان در جریان سیل کاملاً از بین رفته بود که با اعتباری نزدیک به ۳۲ میلیارد تومان بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان را داشتیم و اعتباری که از وزارت نفت و خیرین گرفتیم هفت زمین چمن مصنوعی، یکی در کنار زمین چمن پلدختر و سه تا در روستاهای پر جمعیت شهرستان افتتاح شده و سه زمین چمن دیگر نیز در حال اجراست.

جاده جدید پلدختر – خرم‌آباد بیش‌ از ۱۲۰۰ میلیارد تومان مصوبه دولت دارد

وی بیان کرد: در حوزه بهداشت، پلدختر در حال حاضر ۱۷ پزشک متخصص، ام آر آی، سی‌تی اسکن، کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) را دارد و از نظر تجهیزات پزشکی مشکلی نداریم.