خاص ترین هتل های ایران جایی که هتل خودش جاذبه می‌شود ره بال آسمان | ariabooking

این هتل نیز از قدیمی‌ترین و بهترین هتل‌ های مشهد است که با چند بار بازسازی، محیط رضایت‌بخشی برای مسافران فراهم آورده است. این هتل 3 ستاره تنوع اتاق بالایی دارد و مساحت بالای واحدهای آن آسایش و راحتی مسافران را تامین می‌کند. تراس تابستانه رستوران طلای هتل جواهر شرق، دارای منظره فوق‌العاده زیبا از بارگاه حرم امام هشتم بوده و آن را در لیست بهترین هتل‌ های مشهد قرار می‌دهد. در هنگام میل غذا می‌توانید از این فضای بی‌نظیر لذت ببرید و خاطره خوشی را برای خود و عزیزانتان به ارمغان بیاورید. هتل پارسیس یکی دیگر از هتل‌ های 5 ستاره مدرن و از جمله بهترین هتل‌ های مشهد است. از این هتل با 10 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برسید.

  • از هتل پنج ستاره، در سبزترین شهر خطه شمال، یعنی چالوس آغاز می‌کنیم.
  • سالن ماساژ، مراکز خرید، باشگاه و … هم که حتما در دسترستان است.
  • شما می توانید در جلوی هتل قصر منشی به زورخانه مراجعه کنید و تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید از میدان نقش جهان بازدید نمایید.
  • اگرچه آنها به بهترین امکانات مجهز هستند ، اما زندگی در غاری با فضایی آرامش بخش را تجربه خواهید کرد.
خاص ترین هتل های ایران جایی که هتل خودش جاذبه می‌شود ره بال آسمان | ariabooking

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این سوئیت‌ها بالکن‌های زیبا آنهاست که در طول شبانه روز مناظری خارق‌العاده از غروب و طلوع خورشید بر آب‌های خلیج فارس را برای شما به نمایش خواهند گذاشت. استخر و سونای هتل یادآور حمام وکیل برای بازدید کنندگان است و با سبک‌های ترکی رقابت می‌کند. همچنین می‌توانید در باشگاه ورزش کنید و از پیاده روی در حیاط زیبا لذت ببرید. رستوران‌های این هتل که یکی از بهترین هتل های ایران است، برای هر نوع ذائقه‌ای اعم از ایرانی و اروپایی مناسب است. همچنین یک رستوران VIP وجود دارد که بهترین غذاها را در یک منطقه خصوصی برای شما سرو می‌کند.

  ۲۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن، بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد

هتل مدینه الرضا مشهد (Madinah Al-Reza Hotel)

در هتل رویال سعی شده است کلیه امکانات اقامتی و پرسنل براساس استاندارد هتلداری دنیا فراهم شود تا مسافران شیراز اقامتی بی‌نظیر را لیست بهترین هتل های ایران تجربه کنند. نزدیکی هتل رویال به مناطق گردشگری و آثار تاریخی شیراز از مزایای این هتل محسوب می‌شود. هتل ۴ ستاره الیزه یکی از متفاوت‌ترین هتل‌های خوب در شیراز است که در منطقه معالی آباد قرار دارد. اتاق‌ها و تمامی امکانات هتل الیزه بر اساس استانداردهای بین‌المللی طراحی و اجرا شده‌اند و با خدمه‌ای مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از مسافران شیراز است. وجود ۱۷ مرکز تجاری در نزدیکی هتل الیزه، امکان خرید از بهترین برندهای دنیا را برای میهمانان فراهم کرده است. هتل‌های چهار ستاره شیراز از نظر امکانات و دسترسی مناسب به جاهای دیدنی شهر، دست کمی از هتل‌های پنج ستاره ندارند.

یک لیست ۱۳ تایی از جذاب‌ترین و بهترین هتل‌های ایران – برای آن‌ها که از هتل متنفرند

همه ساله مسافران بسیاری برای گذران تعطیلات و دیدن جاذبه‌های تاریخی و طبیعی به این شهر زیبا سفر می‌کنند. علاوه بر تمام جاذبه‌ها و دیدنی‌ها، شیراز به علت داشتن امکانات و تاسیسات اقامتی متنوع توان پاسخگویی به نیازهای مختلف گردشگران را دارد. یکی از معروف‌ترین هتل‌ها در شیراز که در فهرست هتل‌ های لوکس ایران نیز قرار دارد، هتل بزرگ شیراز است. یکی دیگر از بهترین هتل های ایران ، خانه مرشدی یا هتل مرشدی در شهر زیبای کاشان است. این خانه بیش از ۲۵۰ سال قدمت دارد و درست مانند سایر خانه‌های تاریخی کاشان تعمیر و به مکانی سنتی تبدیل شده است. این خانه نزدیک بود فراموش شود اما با رونق گردشگری کاشان، با هدف تبدیل به هتلی با ابهت مورد توجه قرار گرفت.

  جزییات برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری در خوزستان
هتل کایا لاله پارک 220 واحد اقامتی دارد که به سیستم تهویه هوا، گاو صندوق الکترونیکی، تلفن، سشوار، مینی بار و سرویس بهداشتی مجهز هستند. هتل اسپیناس به گروه هتل های اسپیناس تعلق دارد و در سال 89 یعنی 5 سال زودتر از هتل اسپیناس پالاس ساخته شده است. هتلی منحصربه‌فرد در رامسر می‌درخشد که در کنار دریای خزر و حاشیه جنگل‌های سرسبز رامسر، اقامت دلنشین و جذابی را برای مهمانانش فراهم می‌کند. هتل قدیم، هتلی سه طبقه است که قدمت آن به سال 1312 برمی‌گردد؛ فضای سنتی هتل، می‌تواند قدمت آن را نشان دهد. از هتل پنج ستاره، در سبزترین شهر خطه شمال، یعنی چالوس آغاز می‌کنیم. هتل پارسیان، که با نام قدیمی هتل هایت شناخته شده است و قدمتی 50 ساله دارد.

هتل آبان مشهد