خرید کرکره چوبی پنجره راد در رنگ های متنوع و گوناگون هوم استایل

این قضیه وقتی بیشتر نمود پیدا می‌کند که شما هم در فیلم‌ها و سریال های قدیمی می‌بینید که از این پرده استفاده شده و هم در مجلات مد امروزی. در این صفحه ما به معرفی این پرده محبوب، مزایا، قیمت و نحوه خرید آن خواهیم پرداخت. شما پرده را می‌توانید با استفاده از زنجیری که کنار پرده است می‌توانید کنترل کنید. لازم به ذکر است هنگام سفارش، می‌توانید طرفی که می‌خواهید زنجیر باشد را انتخاب نمایید. کرکره‌های ۵۰ میلی متری نسبت به کرکره‌های ۲۵ میلی متری از مقاومت بسیار بالاتری برخوردار هستند. همچنین تمیز کردن کرکره‌های ۲۵ میلی متری راحت تر است، از طرفی، پرده‌های ۲۵ میلی متری از دور نمای زیباتری دارند.

خرید کرکره چوبی پنجره راد در رنگ های متنوع و گوناگون هوم استایل

بهتر است بدانید که جنس این محصول در مقایسه با نمونه فلزی سنگین تر می باشد به همین جهت دارای مقاومت بیشتری نیز می باشد. پرده های چوبی به دلیل ساخته شدن از مواد طبیعی به مراتب زیبایی بیشتری نسبت به کرکره های فلزی دارند. پرده های چوبی یکی از شیک و لوکس ترین پرده هایی هستند که از آن ها در انواع فضای اداری و مسکونی استفاده می شود. کرکره آلومینیومی و فلزی که در سبک ها و رنگ های مختلف و متنوعی روانه بازار می شود جزو محبوب ترین طرح های پرده کرکره است . این محصول تنوع زیادی دارد در نتیجه شما می‌توانید از رنگ های خنثی، رنگ تیره، رنگ روشن و یا ترکیب آنها متناسب با دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید پس دست شما برای انتخاب رنگ ها بازتر می https://vistapardeh.ir/ باشد. همواره پیشنهاد ما برای انتخاب عرض تیغه‌­های پرده کرکره چوبی استفاده از مدل 50 میلیمتری است زیرا که زیبایی بیشتری دارند و تفاوت قیمت زیادی هم با مدل 25 میلیمتری ندارند.

  بهره‌مندی بیش از ۴ میلیون نفر از آموزش‌های مهارتی
پرده لوردراپه ساده، انواع پرده تصویری را از دکوراسیون داخلی ویستا افرند بخواهید. کارشناسان ما کاتالوگ پرده ها را در اختیار شما قرار می‌دهند و شما سر فرصت پرده مورد نظر خود را انتخاب و خرید خود را نهایی می‌کنید. پرده کرکره از آن دسته محصولات دکوراسیونی است که قیمت های متنوعی دارد.

در نتیجه از مزایای پرده کرکره می‌توان به داشتن همزمان حریم خصوصی و نور مناسب منزل اشاره کرد. این محصول همانگونه که از اسمش برداشت می‌شود، پرده کرکره افقی دارای تیغه های چوبی که در مقایسه با نمونه فلزی سنگین تر و دارای مقاومت بیشتری است . این پرده ها دارای 2 نوع تیغه دو و نیم سانت و 5 سانت است که در ابعاد دلخواه ساخته می‌شود .

نصب پرده کرکره چوبی

تمیز کردن پرده کرکره ای مانند دیگر پرده ها روش مخصوص به خود را دارد که با انجام آن مرحله به مرحه و طی مدت زمان کوتاهی می‌توانید پرده خود را تمیز کنید. یکی از مراحل اولیه برای تمیز کردن کرکره گردگیری با استفاده از دستمال یا پرهای گردگیر است. دارای طرح ها و تنوع رنگ بسیار که امکان استفاده در هر فضایی رو میسر می‌کند. این پرده از تیغه ها یا به اصلاح اسلت های افقی می باشد که از جنس چوب با روکش های رنگی مختلف تشکیل شده که با نخ یا نوار به یکدیگر متصل می شوند.

به دلیل انعطاف، ظرافت و حس و حال دلچسبی که استفاده از چوب طبیعی در دکوراسیون به فضا می‌بخشد، لوازم و مبلمان چوبی با اختلاف پرطرفدارترین محصولات خانگی و دکوری هستند. پرده‌ کرکره چوبی در سبک‌های دکوراسیون داخلی مدرن به عنوان محصولی با مواد و بافت طبیعی چوب، مورد توجه است. علاوه بر رنگ بندی بالا، شستشوی آسان از دیگر موارد و دلایل برای انتخاب کرکره های چوبی به شمار می روند.

  بازار مسکن از تورم سنگین مصون ماند
پرده کرکره چوبی معمولا با دو ابعاد تیغه 25 میل و 50 میل عرضه می‌شوند که مانند دیگر حالتهای کرکره‌ای دارای طناب یا زنجیری برای باز و بسته کردن پرده و تنظیم میزان نور می‌باشند. بر اساس این که جنس تیغه استفاده شده در پرده کرکره ای چه نوعی باشد، قیمت پرده کرکره چوبی نیز تغییر می کند. برای ساخت تیغه های کرکره چوبی از چوب بامبو استفاده می شود زیرا چوب بامبو دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی می باشد.

نمونه کار انجام شده کرکره چوبی

اسلت های کرکره فلزی پرفراژ از جنس آلومینیوم بوده که بر روی آن سوراخ های بسیار کوچکی وجود دارد که باعث عبور نور و هوا به صورت طبیعی می‌شود. البته در نظر داشته باشید که در طول شب مشاهده فضای داخل خانه از بیرون امکان پذیر است. قیمت کرکره چوبی به ازای هر مترمربع محاسبه می‌شود، ضخامت و عرض تیغه ها در قیمت تأثیرگذار است. همانطور که گفته شد قیمت پرده چوبی، به علت طبیعی بودن چوب مقداری از کرکره فلزی بالاتر است. همچنین اگر مایل باشید پرده چوبی قابل استفاده از طریق ریموت کنترل باشد، قیمت آن بالاتر می رود. جنس چوب به کار رفته، ضخامت و کیفیت تراش آن از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت پرده کرکره چوبی هستند.

تغییرات قیمت

این پرده ها به وسیله طنابی نایلونی بالا پایین می شوند .همچنین پرده کرکره فلزی دارای میله ای باتومی شکل است که سایه روشن پرده توسط آن انجام می گردد. به این معنی که شما در طول روز می‌توانید نور ورودی خود را تنظیم و حتی در صورت تمایل، نور را کامل مسدود کنید. جنس قطعات اصلی پرده از آلومینیوم است و واحد قیمت آن براساس هر مترمربع می‌باشد. این کرکره دارای تنوع طرح و رنگ بالایی است و تمام سلایق افراد جامعه را پاسخ می‌دهد. تمیز کردن کرکره های چوبی، ساده و آسان است؛ کافیست با دستمال مرطوب و یا حتی خشک، آن را تمیز کنید.

  • پرده های چوبی به دلیل تیغه های محکم و همچنین ظاهر ماتی که دارند، می توانند مانع عبور اشعه های مضر خورشید به داخل خانه و همچنین آسیب دیدن وسایل شوند.
  • همانطور که از نام آن پیداست، این محصول از تیغه های چوبی ساخته می شود.
  • مدل جدید پرده زبرا در دنیا یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل پرده ها، این روزها پرده زبرا می باشد.
  • زمان آماده سازی و تحویل محصولات پرده ۷ تا ۱۰ روز کاری (بغیر از روزهای تعطیل و ۵شنبه جمعه) می باشد؛ چرا که پرده به ابعاد سفارشی مشتری در کارخانه تولید می گردد.
  • این پرده معمولا با دو ابعاد تیغه ۲۵ میل و ۵۰ میل عرضه می‌شوند که مانند دیگر حالتهای کرکره‌ای دارای طناب یا زنجیری برای باز و بسته کردن پرده و تنظیم میزان نور می‌باشند.
  حذف کارمزد صدور ضمانت‌نامه برای دانش‌بنیان‌ها