رییس سازمان هواپیمایی از مرکز کنترل فضای کشور بازدید کرد

در  این جلسه دبیرکل جامعه متخصصین مراقبت پرواز، در خصوص وضعیت عملیاتی و زیرساخت‌های ارایه خدمات مراقبت پرواز در فضای کشور، در واحدهای مراقبت پرواز سراسر کشور و همچنین نیازمندی‌های آموزشی، ارتقا و اهمیت جایگاه کنترل ترافیک هوایی در کشور و نیاز استفاده از تکنولوژی‌های جدید مباحثی را مطرح کرد.

«محمد محمدی بخش» به همراه معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان و مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی از مرکز کنترل فضای کشور، تیم عملیاتی و سکتورهای مختلف و همچنین از بخش الکترونیک مرکز کنترل فضای کشور بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از نحوه کار کنترل ترافیک هوایی و دستورالعمل‌های عملیاتی در جریان مشکلات پرسنل عملیاتی مرکز کنترلر قرار گرفت و در جلسه‌ای با معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاهها، مدیران کل مراقبت پرواز و مدیرکل ارتباطات و ناوبری در خصوص برنامه های آتی صنعت هوانوردی و رویکرد سازمان هواپیمایی کشوری در حوزه ناوبری هوایی گفت‌و گو کرد.

بر اساس این خبر مقرر شد به منظور پیشبرد اهداف صنعت هماهنگی‌هایی بین سازمان و جامعه متخصصین مراقبت پرواز در خصوص ارتقا جایگاه کنترلرهای مراقبت پرواز انجام گیرد.



منبع

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان از سازمان هواپیمایی کشوری، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از مرکز کنترل فضای کشور بازدید کرد.

  مه‌گرفتگی در محورهای چالوس و فیروزکوه