سرپرست پلیس راه: کندی تردد خودروها در محورهای هراز و چالوس

سرپرست پلیس راه گفت: به رانندگان توصیه می شود با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه در جاده ها تردد داشته باشندو با پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و حرکات نمایشی سفری ایمن داشته باشند.

محبی گفت: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد دربرخی به کندی و برخی به روال عادی در جریان است.

وی ادامه داد: در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار  و محدوده وینه و در مسیر(شمال به جنوب) محدوده های میانک ، انارک ، چهارباغ ، هزارچم و نسا شاهد ترافیک سنگین هستیم.

محبی با اشاره به وضعیت ترافیک سایر جاده ها، اظهار داشت: در آزادراه قزوین – کرج محدوده گلدشت وحدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس ، آزادراه و محور قدیم تهران – پردیس محدوده های پل اتوبان بابایی ، سعیدآباد و جاجرود ترافیک سنگین گزارش شده است.

سرپرست پلیس راه: کندی تردد خودروها در محورهای هراز و چالوس

وی ادامه داد: در آزادراه تهران – کرج – قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا کمالشهر، آزادراه قزوین – کرج محدوده های گلشهر ، مهرشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک ، آزادراه تهران – قم وبالعکس محدوده اتوبان آزادگان ترافیک سنگین است  تردد خودروها به کندی در جریان است.

سرهنگ سیاوش محبی روز جمعه به خبرنگار مجله خبری راه و ساختمان گفت:  ترافیک در محور هراز مسیر(شمال به جنوب) محدوده تونل شماره یک در مسیر(رفت و برگشت) محدوده بایجان سنگین است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

  آخرین وضع زیرساخت فرودگاه‌های پهناورترین استان ایران؛ چرایی کاهش مسافر با وجود رشد پروازها



منبعسرپرست پلیس راه با اشاره به مسیرهایی که ترافیک روان دارند، توضیح داد: در محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد خودروها در مسیرهای رفت و برگشت روان است.

سرپرست پلیس راه گفت: در محور تهران – شهریار محدوده شهرقدس و در محور تهران – فشم وبالعکس محدوده رودک ترفیک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: طی شبانه ‌روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۵۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل  ۱.۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد و سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۱.۸ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.