شاخه های رشته معماری و معرفی آن‌ها شهر معمار | road-housing

مهندس یک هنرمند است که با استفاده از مبحث‌های هندسی ساختمان، بناهایی می‌سازد که گاهی هزاران سال در جامعه باقی می‌مانند و حتی جزئی از هویت یک جامعه می‌شوند. در زمان گذشته از مهراز، به‌جای کلمه‌ی معمار استفاده می‌شد. معمار فردی دوراندیش، با یک ذهن سازنده و تفکری منسجم و دارای مهارت‌های حرفه‌ای مناسب است.

اصول معماری مدرن

پژوهش حاضر با هدف بررسی میزان تحقق برندینگ شهر خلاق خوراک شناسی رشت صورت پذیرفته است. با مطالعات مبانی نظری و پیشینه تحقیق، چهار معیار برندسازی شهری، رسانه‌های جمعی، رسانه‌های اجتماعی و کیفیت اطلاعات رسانه‌ای استخراج شده و پرسش‌نامه‌ای بر مبنای آن‌ها با سؤالات طیف لیکرت طراحی شد. تعداد 395 پرسش‌نامه به صورت آنلاین در میان مجله خبری ساختمان شهروندان و گردشگران شهر رشت جهت جمع آوری اطلاعات تکمیل شده است. داده‌های به دست آمده وارد نرم‌افزار SPSS شد و برای تحلیل داده‌ها از میانگین و آزمون فریدمن استفاده شد. نتایج رتبه بندی آزمون فریدمن نشان داد به ترتیب معیارهای برندسازی شهری، کیفیت اطلاعات رسانه‌ای، رسانه‌های اجتماعی و رسانه‌های جمعی دارای بیشترین اهمیت هستند.

‎معماران معماری ایرانی

مفهوم عمل‌کرد بیش از آن‌که به نظر می‌رسد مورد مناقشهٔ منتقدان بوده‌است.[۲۷] بحث در مورد عمل کردگرایی (نظریه‌ای که بیان می‌دارد ریخت یک معماری می‌تواند تنها با توجه به عملکردش ساخته شود) ایدهٔ محوری معماری قرن بیستم بود. در برخی موارد منتقدان پست مدرنیست معماری عمل‌کردگرا را با معماری مدرن یکی دانسته‌اند – و هر دو را رد کرده‌اند-. امروزه عمل کردگرایی معمولاً یک تفکر ارتجاعی و متعلق به گذشته تلقی می‌شود و حتی گفته می‌شود نمی‌توان بنایی را یافت که تنها با توجه به عملکردش شکل گرفته باشد. با این همه از کتاب‌های راهنمای عمل کردگرایی چون اطلاعات معماری نویفرت به وفور در تمرین‌ها و مدارس معماری استفاده می‌شود.

  ساختمان اداری-تجاری هیترا رسانه واقعیت در معماری | road-housing

http://arianarchitects.ir

همانطور که در مقاله سشوار صنعتی چیست نیز اشاره کردیم، سشوار صنعتی یک ابزار برقی است که می تواند مقدار زیادی هوای گرم را از … در دنیای امروز توسعه ابزارآلات برقی و شارژی در مدل های متنوع جایگاه ابزارهای دستی را گرفته است؛ چرا که استفاده از این ابزارآلات سرعت … اره برقی که با نام اره زنجیری نیز شناخته شده است از ابزارهای کاربردی جهت انجام کارهایی همانند هرس کردن درختان میوه، قطع درختان خشک … اینورترهای جوشکاری به دلیل استفاده گسترده ای که دارند ممکن است در طول زمان دچار آسیب شوند. باتری های شارژی یکی از مهم ترین قطعات ابزارآلات بدون سیم یا شارژی هستند. به همین جهت شناخت نحوه عملکرد و نکته های مهم استفاده …

کارگاه «نظریه‌های نو» با عنوان «خندقی که هرگز پر نشد!»

طی سی سال گذشته به برکت نویسندگان، شاعران، و هنرمندان وفادار به انقلاب، جریان اندیشه و هنر انقلاب اسلامی در شاخه های ادبیات، هنرهای تجسمی و سینما بیشتر تبلور یافت. اما اکنون که در طلیعه دهه پیشرفت و عدالت قرار گرفته ایم شایسته است تا این نهال روئیده در فضای انقلاب ریشه های خود را در ساحت هنر معماری نیز گسترش دهد و ریشه دواند. فصلنامه‌ی معماری و ساختمان 20 سال سابقه و فعالیت‌های حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف و مرتبط با معماری در سطح کشور منتشر و توزیع می‌گردد. به همت دست اندرکاران و مخاطبان خود امروزه به عنوان مرجعی قابل قبول در گستره ادبیات مکتوب معماری، جایگاه مورد انتظار خویش را در سطح ملی به دست آورده است.

  • دنیای صنعت همواره در حال تغییر و تحول و پیشرفت همگام با دنیای تکنولوژی است، اگر بخواهیم به تشریح این نکته بپردازیم باید این چنین …
  • کار یک معمار با محدودیت بودجه، خواسته های کارفرما، کدهای ساختمان و بسیاری دیگر از نگرانی های عملی، محدود شده است.
  • وی معتقد است که طراحی یک شئ باید ضروریات اصلی آن را در بر داشته و ماهیت واقعی آن را آشکار سازد.
  • ما همچنین معتقدیم بخش سوم و مغفول مانده‌ی معماری، کسب و کار است.
  • از مهم ترین بخش های تشکیل دهنده انواع دریل شارژی باتری آن می باشد.
  آموزش زبان انگلیسی با ۱۰۰ درس رایگان صفر تا صد+جزوه چرب زبان | zabannew