شارژر لپ تاپ Laptop Charger Archives مرکز فروش قطعات و تعمیرات تخصصی لپ تاپ ساوالان-شارژر لپتاپ مستر جانبی

خرابی سیم آداپتور- این خرابی قابل حل است و میتوانید سیمی که سوکت آداپتور روی آن قرار دارد را تعویض نموده و مشکل را حل نمایید. تامین منبع انرژی هر لپ تاپ توسط باطری لپ تاپ می باشد که بوسیله آداپتور مخصوص همان دستگاه شارژ میگردد. یکی از اهداف اولیه خرید لپ تاپ قابلیت حمل و نقل و عدم نیاز به برق در هر کجا می باشد. تمامی موارد بیان شده در قسمت فوقانی متن را شما می توانید به انجام رسانید. امیدواریم که مشکلات و چالش های شما در این موارد جای گرفته و فراتر از آن نرود.

پست‌های پیشنهادی

در حالی که بسیاری از گوشی‌ها دارای صفحه نمایش OLED هستند، تنها تعداد کمی از لپ‌تاپ‌های ویندوزی دارای صفحه نمایش OLED هستند. اگر لپ‌تاپ شما از این نوع است، گزینه حالت تاریک در قسمت Personalization and Colors در کادر گفتگوی تنظیمات ویندوز قرار دارد. در macOS حالت صرفه‌جویی باتری وجود ندارد، اما تنظیمات سلامت باتری را در macOS Catalina ۱۰.۱۵.۵ ارائه می‌کند که ممکن است تا زمانی که این مطلب را می‌خوانید، داشته باشید.

One thought on “شارژر لپ تاپ ایسوس”

شارژر لپ تاپ Laptop Charger Archives مرکز فروش قطعات و تعمیرات تخصصی لپ تاپ ساوالان-شارژر لپتاپ مستر جانبی

برخی وزن شارژر یا رنگ پلاستیک بدنه را معیار شارژر لپ تاپ ایسوس اصلی کیفیت قرار میدهند. درست است که بسیاری از شارژرهای بد کیفیت وزن کمی دارند اما در بازار شارژرهای بی کیفیت بسیاری وجود دارد که به روشهای مختلف وزن ایده آل دارند. اپل برای شارژ گوشی‌های موبایل خود از اتصال لایتنینگ که در سال 2012 معرفی شد، استفاده می‌کند. درواقع تمام دستگاه‌های مبتنی بر iOS جدید اپل نیز از این درگاه پشتیبانی کرده و می‌توانند از این طریق به سایر دستگاه‌ها و کانکتورهای استاندارد لایتنینگ که توسط اپل توسعه داده شده‌اند، نیز متصل شوند. توان سرعت خروجی آب است که از ضرب ولتاژ در آمپر به دست می آید.

  • لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad Yoga 14 دارای 8 گیگابایت رم و صفحه نمایش با کیفیت FULL HD است که تصاویر زیبایی را به نمایش می گذارد.
  • این برندها در حال رقابت فشرده‌ای با هم هستند و باید دید که در سال‌های آینده چه خواهند کرد.
  • قبل از خرید شارژر لپ تاپ جدید برای دستگاه خود، ابتدا می خواهید بررسی کنید که آیا مشکل هنوز جزئی است.
  • از آنجایی که برق AC 220v در ورودی این قطعه وجود دارد، توصیه اکید می‌­کنیم که به هیچ عنوان شخصاً اقدامی انجام ندهید و بررسی و تعمیر برد آداپتور رو به تعمیرکارهای مجرب پین ورک بسپارید.
  ثبت ۸۱۹۸ تردد از پایانه‌های مرزی خوزستان در اولین روز سال نو

اگر آداپتور شما از نوع سه شاخه است، حتماً تبدیل سه شاخه به دو شاخه را تهیه نمایید. مهم ترین قابلیت گجت جدید لنوو را باید وبکم لنوو Go 4K پرو دانست که گزینه ای بسیار ایده آل برای کنفرانس های ویدیویی و استریم باکیفیت به شمار می رود. این وبکم قادر به استریم کردن محتوای ۴K با نرخ حداکثر سی فریم است و از قابلیت های فوکوس خودکار و قاب بندی خودکار با میدان دید قابل تنظیم بهره می برد. علاوه‌براین، وبکم این گجت لنوو قادر است از طریق چراغ مطالعه تعبیه شده، نور محیط را نیز بسته به نیاز، کم و زیاد کند. شهر‌ سخت افزاربه عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناور‌ی فارسی‌زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فنا‌وری را به کاربران خود ارائه دهد.

تبلت Tab M8 تنها 344 گرم وزن دارد و در دو رنگ خاکستری و آبی به فروش می‌رسد. لنوو این تبلت را به باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی مجهز و ادعا کرده تا 13 ساعت نمایش ویدئو توسط آن پشتیبانی می‌شود. فروشگاه اینترنتی دی‌جی‌لند به طور رسمی در فروردین ماه ۹۹ با توجه به رشد روزافزون خدمات اینترنتی و دنیای تکنولوژی در جهان امروز و نیاز به کالاهای دیجیتال تاسیس شد. هدف این فروشگاه اینترنتی خدمت‌رسانی و تامین جدیدترین مدل‌ها از معتبرترین برند‌های کالای دیجیتال ، لوازم خانگی و سرگرمی است. لپ تاپ استوک Lenovo Thinkpad T520 پردازنده از نوع Core i m 2.8 Ghz می باشد که حداکثر توان پردازش 3.5 گیگاهرتز را ارایه میکند و برای طراحی گرافیک ، مهندسی ، برنامه نویسی و…

  هشت مصوبه گره‌گشا نتیجه دیدار مسئولان استان کرمانشاه با وزیر راه و شهرسازی