صرافی کوینکس ، آموزش و مقایسه و ثبت نام ️

در این قسمت آموزش خرید ارز از کوینکس را برایتان قرار داده ایم. در قسمت جستجو می توانید نام ارز دیجیتال مورد نظر خود را جستجو کنید. برای مثال ما می خواهیم از صرافی کوینکس ارز شیبا SHIB بخریم.

در صفحه جدید و در بالای صفحه سراغ گزینه رفته، آن را انتخاب کنید. مطمئنا رمزی که 16 کاراکتری و متشکل از الفبای انگلیسی بصورت کوچک و بزرگ باشد، همچنین از مواردی مانند #%@& و غیره ساخته شده باشد، بسیار امن خواهد بود. کادر سوم، دارای (3 انتخاب) است که باید شما روی (USDT-TRC20) کلیک کنید. در نظر بگیرید طبق تصویر زیر می خواهید را انتخاب کنید.

در قسمت پایینتر صفحه که با اسکرول بروید، security settings را مشاهده می کنید که تنظیمات امنیتی حساب کاربری شما را نشان می دهد. کاربران در هر دو صرافی کوینکس و بایننس می‌توانند معاملات مارجین را انجام دهند. پس از ورود به صفحه بالا، با انتخاب گزینه “Disable this account” حساب کاربری شما حذف خواهد شد. برای ورود به صفحه مربوط به تنظیمات حساب کاربری بر روی گزینه “Account Settings” کلیک کنید.

‫2 نظر

سپس روی گزینه Personal در برابر ID Verification کلیک کنید. در ادامه یک QR کد به همراه کد متنی دیگر متشکل از اعداد و حروف انگلیسی نشان داده می‌شود. علاوه بر معاملات اسپات، از معاملات مارجین و فیوچرز نیز پشتیبانی می‌کند. حجم معاملات روزانه در این صرافی بیش از 350 میلیون دلار است.

قسمت مشکی رنگ نیز اطلاعات ارز رو مثل حجم معاملات روزانه و تغییر 24 ساعته نشون میده. در سال 2019 صرافی کوینکس شروع به خدمات دهی در قسمت فیوچرز کرد و در ابتدا نیز فقط رمز ارز بیت کوین رو پشتیبانی میکرد که در حال حاضر این صرافی اکثر ارز های دیجیتال رو در قسمت فیوچرز پشتیبانی میکنه. آموزش صرافی کوینکس که یکی از صرافی های خوب ارز دیجیتال و بازار کریپتو کارنسی می باشد مورد درخواست بسیاری از کاربران بیزآموز بوده است.

  برنامه‌ریزی همه‌جانبه برای بهبود زیرساخت‌های جاده‌ای مازندران

با وارد شدن به آدرس ایمیل درج شده، باید این کد را در این بخش وارد کنید. این مهم در احراز هویت کوینکس در مرحله اول اهمیت زیادی دارد. هم‌چنین در نهایت با کلیک بر روی تیک قبول قوانین، مرحله وارد کردن مشخصات در ثبت نام کوینکس به پایان می‌رسد. بر روی گزینه Sign Up کلیک کنید تا مراحل ثبت نام در کوینکس برای شما به اتمام برسد. دقت داشته بشاید که هر چند مراحل اولیه ثبت نام در صرافی کوینکس در این مرحله به انتها می‌رسد، اما لازم است تا موارد دیگری را نیز به حساب کاربری خود اضافه کنید که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

کاربران ایرانی می‌توانند بدون محدودیت و هر گونه تحریم از خدمات این صرافی استفاده کنند. در کوینکس درصورتی که کوین کوینکس رو هولد کنید ، به بخش کاربران VIP اضافه میشید که مزیت اون تخفیف در معاملات و شرکت دادنتون در ایردراپ های مختلف هست. بدلیل ماین تخصصی BCH توسط استخر استخراج کوینکس ViaBTC برداشت یا ارسال BCH از سمت کوینکس رایگان است، همچنین در صورت ماین هر ارزی در استخر ViaBTC، ارسال به کوینکس نیز رایگان است. شرکت آکادمی “آینده” با استفاده از چندین سال تجربه موفق آموزشی در بورس و معامله در بازارهای مالی بین المللی از جمله کریپتوکارنسی و فارکس، دوره های مختلفی را در این بازارها خلق و طراحی کرده است.

به عنوان مثال اگر پاسپورت انتخاب شود باید شماره پاسپورت را در بخش ID Number تایپ کرده و تصویر پاسپورت در بخش پایین که در عکس مشخص شده آپلود شود. باید توجه داشت که صرافی کوینکس به هیچ عنوان از کلید خصوصی حساب کاربری محافظت نمی‌کند. بنابراین کاربر باید از کلید خصوصی خود محافظت کند زیرا در صورت گم کردن آن دسترسی به حساب کاربری ناممکن می‌شود. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت آموزش ثبت نام کوینکس.

  کاهش ۲.۵ درصدی حوادث ریلی تا پایان بهمن‌ماه

تماس پشتیبانی

اکنون در ادامه بحث آموزش ترید در کوینکس می‌خواهیم درباره نحوه خرید اتریوم در این صرافی را به شما نشان دهیم. اکنون با این آدرس را در Wallet یا exchange ارسال کنید. اگر کیف پول شما دارای اپ تلفن همراه است، می‌توانید از کد QR برای درج آدرس استفاده کنید. از آنجاکه کوینکس نسبتا جدید است و تاکنون نیز هیچ‌گونه تلاشی برای هک آن انجام نشده است، بنابراین می‌توان آن را بی‌خطر به‌حساب آورد. این درحالی است که این صرافی هیچگونه ویژگی امنیتی پیشرفته‌ای را مانند نظارت بر IP و احراز هویت دوعاملی را ارائه نمی‌دهد.

این علامت به معنای آن است که حداکثر لوریج یا اهرمی که می توانید در آن قرارداد استفاده کنید، به چه میزان است. حال اگر بر روی گزینه Leverage cross margin 3x کلیک کنید پنجره ای ظاهر خواهد شد که بالاترین میزان اهرمی که محاسبه می کند برابر با ۵۰x می باشد. توصیه می شود همیشه اهرم خود را در حالت ایزوله تعریف نمایید. تفاوت Cross و isolated در این است که در حالت Cross، موجودی که در داخل کیف پول دیجیتال خود داریم اهرمی را ایجاد می کند که از لیکوئید شدن ما جلوگیری نماید. در حالت ایزوله ما پولی را از صرافی به صورت قرض گرفته ایم و صرافی تا حدی حاضر است ریسک و ضرر ما را تحمل کند و از آن بیشتر کاربر را لیکوئید می نماید و تمام سرمایه ما از دست می رود.

صرافی کوینکس ، آموزش و مقایسه و ثبت نام ️