صفحه اصلی شرکت ساختمانی طرح و ساخت نوآوران سازه | road-housing

سلام مهندس مرتضوی عزیز، خداروشکر که براتون مفید بوده مطلب در مورد مطالبی که فرمودین، چشم حتما در دستور کار قرار میگیره، هم چنین میتونین مقاله آشنایی با وظایف مهندس ناظر ساختمان رو هم مطالعه کنین. به عبارت دیگر در گذشته فرد نیازی به دیدن آموزش تحلیل غیر خطی سازه برای تبدیل شدن به یک طراح سازه نداشت اما امروزه با توجه به آیین نامه ها موجود داخلی و خارجی در این حوزه لازمه یک مهندس می باشد. انسان مدرن آموخته است که هيچ چيز در جهان به اندازه انديشيدن ذي قيمت نيست. بر اين اساس آغاز قرن بيستم با پديده انقلاب صنعتي، آغازگر جايگزيني ماشين هاي مکانيکي با نيروي کار بود. از آن سال ها تاکنون انسان توانسته است به جاي صرف انرژي در کارهاي عضلاني، وقت و انرژي خود را بيشتر مصروف انديشيدن کند. در امتداد اين تحول، قرن بيست و يک با انقلاب ديگري آغاز شد که انقلاب اطلاعاتي نام گرفت.

پلان سقف وافل

همه ساختمان ها از اجزای یکسانی مانند ستون ها، دیوارها، کف ها، اتاق ها و سقف ها ساخته شده اند. گچ کاری، رنگ آمیزی، مهندسی برق، بازسازی تاسیسات و زیباسازی درب و پنجره ها در پایان پروژه انجام می شود. مقاوم سازی اجزای سازه ای چیست؟ ساختمان و مسکن از اساسی ترین نیازهای بشر است و هدف اصلی آنها ایجاد پناهگاهی امن است. با گذشت زمان و با پیشرفت علم مهندسی، سازه ها مدرن تر شده اند و خانه های کوچک و چند طبقه جای خود را به برج ها و ساختمان های بلند داده اند. با شنیدن کلمه معماری، سقف، دیوار، اتاق در ذهن به عنوان بلوک های ساختمانی تصور می شود.

  • تفاوت ساختار با سازه در آن است که ساختار یک فرم طبیعی دارد و می‌بایست کشف یا مشاهده گردد؛ حال آنکه سازه دارای طراحی انسانی و مخلوق دست بشر است.
  • سال هاست که بتن مسلح ابداع و ساخته شده است و امکان استفاده ی ساده از آن در ساخت وجود دارد.
  • در این حالت و در موردی که قرار است ساختمانی چندطبقه ساخته شود، استفاده از سازه ی چوبی نمی تواند گزینه ای مناسب به حساب آید.
  • لذا ما مهندسين ساختمان با مجموعه اي از تئوري ها، آئين نامه ها و روال هاي پر پارامتر، پيچيده و پرمحاسبه روبرو شده ايم که براي درک و پياده سازي آنها ناگزير از استفاده از نرم افزارها هستيم.
  • سلام مهندس فاطمه وقتتون بخیر، برای شروع کار در حوزه طراحی سازه حتما لازمه که شما با کارآموزی و کارمندی کارتون رو استارت بزنین چرا که در زمان شروع کار در حالت کلی کسی نسبت به شما شناختی نداره تا پروژه خودش رو به شما بده.
  ۴۴ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در استان اردبیل تایید نهایی شدند

در برخی از منابع از رشته مهندسی عمران به نام مادر رشته های مهندسی نیز یاد شده است. یکی از زمینه های بسیار کاربردی و مهم در این رشته طراحی مجله خبری ساختمان یا به اصلاح عام تر محاسب سازه است. در این نوشته میخواهیم به بررسی وظایف مهندس طراح سازه پرداخته و ببنینم یک مهندس محاسب چه مهارت هایی باید داشته باشد. هم چنین در ادامه به بررسی روش های کسب درآمد از طراحی سازه و درآمد مهندس محاسب عمران نیز خواهیم پرداخت.

انواع اجزای ساختمان

امروزه این شرکت به عنوان یکی از شرکت های مهندسی بزرگ در زمینه تولید و تامین تجهیزات تصفیه خانه های آب و فاضلاب شامل انواع سیستم های فلزی، پلی اتیلنی، کامپوزیتی و ترکیبی فعال می باشد. سلام مهندس جان وقتتون بخیر برای شروع یادگیری طراحی سازه نیاز هست دروس استاتیک و مقاومت مصالح رو گذرونده باشد و هم چنین دروس فولاد و بتن را یا گذرانده و یا در حال گذراندن باشین. رشته مهندسی عمران یک رشته بسیار جذاب است چرا که زمینه های کاری بسیاری در آن وجود دارد.

البته لازم به ذکر است با فاصله گرفتن از زمان دانشجویی و یا فارغ التحصیلی هم امکان یادگیری طراحی سازه وجود دارد ولی چون شخص مدتی از این مباحث دور بوده است قدری سخت تر این کار انجام شود چرا که ذهن پویایی زمان فارغ التحصیلی را ندارد. یکی از روش های متداول کسب درآمد برای مهندسان طراح سازه استخدام در شرکت های مهندسی مشاور ساختمان و یا دفاتر فنی مهندسی است. در این حالت مهندس طراح سازه یک حقوق ثابت ماهیانه به عنوان دستمزد از شرکت مهندسی مشاور دریافت خواهد کرد. یکی از طرح های در حال بررسی در این کارخانه سازه های فولادی، تولید سازه های LSF با مقاطع سرد نورد شده می باشد که از روشهای روز تولید سازه های فلزی در بازار می باشد. مدیریت این شرکت به منظور رقابت در بازارهای داخلی و خارجی و ارتقاء كیفی محصولات تولیدی اقدام به دریافت گواهینامه های بین المللی ISO 9001 , ISO TS 29001, ISO , ISO نموده است. جهت کسب اطلاعات در ارتباط با پروژه های انبوه سازی، شهرک سازی، ویلا سازی، نوسازی مدارس و اضافه بنا با استفاده از سازه فلزی سبک LSF یا CFS و دیگر متریال های نوین ساختمانی به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.

  قیمت بلیت قطار افزایش نمی‌یابد/ ۲۰۰ واگن مسافری نیاز داریم

http://arianarchitects.ir