طراحی ساختمان اداری و تجاری فرمانیه توسط آقای علی دوست و همکاران | road-housing

این ساختمان اداری، طراحی شده توسط 3DReid در مقایسه با سایر ساختمانهای تجاری این شهر، با 50٪ کاهش در مصرف انرژی و 80٪ کاهش انتشار کربن، دارای بالاترین امتیاز BREEAM در انگلستان می باشد. برای کنترل گرمایش و سرمایش ساختمان، از نمای دو پوسته و مصالح بتن با جرم حرارتی بالا استفاده شده است. همچنین، این ساختمان دارای سیستم آیرودینامیکی به صورت آتریوم می باشد که گازهای زباله ضمن عبور از آن توسط مبدل های حرارتی برای استفاده مجدد گرم شوند.

هزینه مناسب و به صرفه بودن نصب

چوب یکی از متریال‌های طبیعی است که نماهای زیبایی با استفاده از آن طراحی می‌شود. در این طراحی چینش تخته‌های چوبی در کنار هم نمای اداری مدرن و متفاوتی ایجاد کرده است. ایجاد زاویه‌های تند در بالای ساختمان و ایجاد اختلاف سطح، نمایی خلاقانه را شکل داده و در عین حال نظمی هندسی و چشم‌نواز نیز برقرار ساخته است.

ساختمان اداری تجاری ترمه – پروژه های برتر معماری ایران

در شرکت‌ها و ادارات، داشتن ظاهری مطلوب می‌تونه در برخورد اوّل توجه هر مراجعی رو به خودش جلب کنه و تاثیر مثبتی روی ذهن و در نتیجه، تصمیم‌های ارباب رجوع‌ها داشته باشه. این تغییرات در بازسازی ساختمان اداری، می‌تونن کلی یا بسیار جزئی باشن. یکی دیگر از نکاتی که در طراحی ساختمان اداری مهم است، توجه به افرادی است که از این محیط استفاده می کنند. زمانی که بازسازی ساختمان و شرکت در حال انجام می باشد، پایه های مناسب برای دکوراسیون نیز ریخته می شود. از این رو بسیار مهم است که المان های مورد نظر شما که در نتیجه کار می خواهید آن ها را داشته باشید. استفاده از رنگ های مناسب در محل کار یک موضوع بسیار مهم است که باید حتما با توصیه های روانشناسی رنگ ها و البته سلیقه کارکنان همراه باشد.

  جدیدترین آمار مسکن ملی/ ۱.۸۶ میلیون واحد در مرحله ساخت

http://arianarchitects.ir

5) در نظر نگرفتن قوانین منطقه بندی مربوط به حوزه‌‌های مسکونی و قوانین ساختمانی. تمامی آرشیو سایت در سرور های ایران نگهداری میشوند و بالاترین سرعت مجله خبری ساختمان ممکن در دانلود را در اختیار شما قرار میدهد.تا 4 برار سریعتر، ایمنی بیشتر… نمای شیشه ای همچنین می تواند عایقی عالی در برابر سر و صدای محیطی باشد.

  • پارتیشن ها با جنس های مختلف در بازار عرضه می شوند و میتوان با توجه به میزان نور ساختمان و طبق میل مشتری از هر کدام از آنها استفاده کرد.
  • سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص کابینت و کمد است.
  • یک ساختمان با دو فضای کار در هر طرف و مسیر گردش مرکزی دارای عمق ۱۵ تا ۱۸ متر است.
  • افراد می توانند جهت پارتیشن بندی ساختمان اداری خود، پارتیشن ها را در هر طرح مورد نظر خود تهیه نموده و آن را در محل کار نیز نصب کنند فرضا بر روی پارتیشن لوگوی اختصاصی ساختمان اداری خود را درج کنند و..

بازسازی‌های جزئی که بیشتر تغییرات داخلی رو شامل می‌شن، می‌تونن در حین فعالیت ساختمان اداری اجرا بشن و نیازی به تعطیلی شرکت نیست. نمای شیشه ای، برای ساختمان اداری و مخصوصا تجاری، جز نماهایی است که تا به امروز هنوز تکراری نشده است مخصوصا اگر این نما با نورپردازی منحصر به فردی همراه باشد. امروزه مبحث معماری پایدار بسیار متداول می باشد و در مسیر توسعه و پیشرفت سریع آن تکنولوژی های جدیدی قرار گرفته است. وجود مراکز صدور گواهینامه های معتبر مانند LEED و BREEAM استاندارد ها را بالا برده اند و برای طراحان نوآور تبدیل به هدف شده اند. در اینجا 10 مورد از پایدارترین ساختمانهای اداری جهان و همچنین تکنیکهایی که برای بهبود عملکرد، کاهش مصرف انرژی و فراهم کردن یک محیط کار سالم بکار برده اند به طور خلاصه بیان گردیده است. بسیاری از شرکت هایی که به صورت حرفه ای کار خود را دنبال از بخش های مختلفی در تیم خود برخوردار هستنند که هر کدام از این بخش ها کارهای تخصصی و متفاوتی را نسبت به یکدیگر انجام می دهند.

  رکورد حمل مسافر به مشهد شکسته شد

آیا شانه تخم مرغ به عنوان عایق صدا کار می‌کند؟