طراحی نمای ساختمان اداری چگونه است؟ دفتر طراحی معماری آریاز | road-housing

تلاش می کنم محتوایی ارزشمند و مفید برای بازدیدکنندگان وب سایت ایناب تهیه و تولید نمایم. از شما تقاضا دارم برای بهبود محتوا نظراتتان را پایین هر مطلب برام ارسال کنید. در واقع ما یا در این نوع ساختمان ها مشغول به کار هستیم، و یا برای انجام کاری به این ساختمان ها سر زده ایم. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد.

  • ساختمان های اداری باید یک تفاوت خاص با سایر ساختمان ها داشته باشند بنابراین بهتر است که در نمای آن ها از یک المان خاص استفاده شود.
  • استفاده از المان‌های مذهبی و فرهنگی در نمای اداری که متفاوت با مذهب و به طور کلی فرهنگ ساکنان و کارکنان ساختمان است، می‌تواند احساس ناخوشایندی در آن‌ها به وجود بیاورد.
  • این سکوهای عمومی کوچک، محله های تهران را به فضاهای پویاتری تبدیل می کند که در آن مناطق تجاری ارتباط بیشتری با مناطق شهری اطراف دارند.
  • این ساختمان اداری درجه یک با متر مربع مساحت زیربنا، با استفاده از فن آوری هوشمند و با کسب بالاترین امتیاز BREEAM (امتیاز 98.36٪) که تاکنون دریافت شده است، موفق شده نقطه عطفی در جهان ساختمان های پایدار به دست آورد.
  • بتن های اکسپوز برای زمان زمان نسبتا طولانی به عنوان نمای نهایی قرار گرفته شده است، به همین دلیل اغلب سطحی صاف و صیقلی دارند.

جداره ای که از یک جزء (آجر با شخصیت نیمه باز) به وجود آمده دارای شخصیت های چندگانه ای در ذات خود می باشد که می توان به موارد ذیل اشاره کرد. موضوعات دوگانه در حالت تعلیق گونه در این پروژه مطرح می گردد؛ سیاست برد -برد به جای سیاست برد-باخت برای این پروژه انتخاب شده است. موضوعات دوگانه ای مانند صلبیت مجله خبری ساختمان یا شفافیت، یکپارچگی یا چندگانگی بیان شهری ،حریم عمومی شهر یا حریم خصوصی، درون گرایی یا برون گرایی، عصر الکترونیک و دهه چهل، در پاسخ به سوالات ذکر شده مطرح بودند. کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به چیدانه است و هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر وب سایت چیدانه حتی با ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

  فرودگاه نجف تا سه روز تعطیل است/ تمام پروازها لغو شد

http://arianarchitects.ir

با توجه به سیستم رتبه بندی گرین استار و همچنین گواهینامه پلاتین LEED، ساختمان پیکسل موفق به کسب نمره 100 شده است. سائو پائولو/ شرکت طراحی Triptyque مستقر در پاریس، ساختمان تجاری RB12 را برای تجدید حیات مرکز شهر ریو طراحی کرد. این ساختمان نیازهای برق خود را از طریق پنل های فتوولتائیک فراهم می کند.

طراحی ساختمان اداری آصف در تهران

رویکرد ما به هر یک از پروژه هایمان به نوعی با این معیار مطابقت داشته است. در پروژه کهن سرام، ماموریت ما ایجاد حداقل مزاحمت رسمی برای شهر بود. در اینجا، عناصر رسمی در هر دو بخش کلی و مجزا مورد استفاده قرار گرفتند. علاوه بر کتابها، مجلات، مقالات و لوح های فشرده و … در کتابخانه وجود دارند و گاهی این بخش نیز به اینترنت دسترسی دارد. ترکیب بندی قفسه ها، کشوها، کمدها برای ذخیره سازی در طراحی بسیار مهم است. در این فضاها میزها و فضاهایی نیز برای استفاده کنندگان از کتابها و منابع و هم چنین کارکنان کتابخانه بایستی در نظر گرفته شود.

بهبود روحیه کارکنان و افزایش راندمان

بنابراین علاوه بر نور طبیعی می توان چشم اندازی زیبا و دلباز به فضای بیرون داشت. به عبارت دیگر در نمای ساختمان اداری می توان از تلفیق مدرن و سنتی استفاده کرد. در آن از کامپوزیت و شیشه، سنگ و شیشه، آجر و شیشه و … استفاده شود که انتخاب آن ها به سلیقه و توان مالی افراد بستگی دارد.

اصول معماری ساختمان تجاری