فصلنامه معماری و ساختمان، شماره ۶۴، بهار ۱۴۰۰ | road-housing

طراحی فنی سازه، یک دید کلی از میزان هزینه‌ها و ظاهر و ساختار کلی سازه ساختمان ارائه می‌دهد. سپس مشاوره و بررسی‌های لازم جهت دریافت تأییدیه از شهرداری و گذراندن مراحل قانونی انجام خواهد گرفت. پس از تصویب طرح، اجازه ساخت و ساز بر اساس طراحی معماری صورت گرفته صادر خواهد شد. استفاده از ایده های دکوراسیون برای یک فضا بدون توجه به سبک معماری داخلی ، فرم ، نور و رنگ یکی از اشتباهات رایج است که با اجرای آنها ، نه تنها فضا دلنشین‌تر نشده بلکه ناهماهنگ‌تر نیز می گردد. داشتن فضایی فکر شده و مستقل باعث سلامت روان تک تک اعضای خانواده و کارمندان یک مجموعه کاری می شود.

  • هنگام طراحیِ ورودی‌ها و خروجی‌ها و تصمیم‌گیری در مورد طرح سطوح شیب‌دار، توجه کافی به خیابان‌های اطراف و جریان ترافیک آن‌ها صورت گیرد.
  • و ضمن پایبندی به اخلاق حرفه ای، از هرگونه تضارب آراء و افکار استقبال می نماید .
  • ورودی دوم اداره در گوشه ای از بلوار اصلی قرار دارد که ارتفاع آن از سطح ورودی پارکینگ به محل کار، به اندازه یک پله، با شکلی عادی می باشد.
  • دیوارهایی که شیب دارند، سطوح کج و سایر المان های کج وشیب دار همگی از اجزای این سبک معماری به شمار می روند.
  • مسلما طرح ها و پلان های فاز یک، زیربنای همه ی مراحل بعدی می باشند.

دو روش کلی برای طراحی معماری وجود دارد که هر کدام بناهای خاصی را شامل می‌شود. طراحی ویلای کوهستانی شاید آرزوی هر معماری باشد و تعداد کمی از معماران هستند که این نوع ویلا را در رزومه کاری خود داشته باشند.زندگی در کوهستان می تواند یک تجربه آرام و جادویی برای دوستداران کوهستان باشد، جایی که می توانند از مناظر و اکوسیستم های متنوع خود لذت ببرند. ویلاهای کوهستانی مکان های بسیار خوبی برای گذراندن تعطیلات هستند، جایی که دوستداران کوهستان می توانند در فضایی آرام زندگی کنند و وقت خود را با انجام فعالیت ها و… بازسازی دفترکار و ساختمان اداری و نوع فضای اداری که در آن کار می کنید می تواند تاثیر زیادی بر بهره وری کارمند شما و اولین تاثیر را بر مشتریان شما داشته باشد. چه در حال تغییر نام تجاری خود باشید یا صرفاً به دنبال ظاهری کاملاً جدید باشید، بازسازی دفترکار و ساختمان اداری یک فرصت عالی برای بازسازی کل فضای اداری شما است. ایده های متعددی برای بازسازی فضای اداری وجود دارد، اما بهترین آنها آنهایی هستند که ظاهر فضای…

  موافقت رئیس‌جمهور با استعفای رستم قاسمی؛ افندی‌زاده سرپرست وزارت راه شد

فرآیند سفارش طراحی از آنلاین سازه

طراحی نمای مدرن ساختمان با سایر نماها به خصوص نماهای کلاسیک بسیار تفاوت دارد، پیشنهاد ما این است که قبل از انتخاب نمای ساختمان خودتان مقاله تفاوت نما مدرن و نمای کلاسیک را مطالعه کنید و بعد از آن تصمیم خود را برای انتخاب سبک نما بگیرید. سبک مدرن به دلیل سادگی و خطوط تمیز جالبش مشهور است که از لحظه‌ای که به آن نگاه می‌کنید، مجله خبری ساختمان تأثیر چشمگیری بر جای می‌گذارد. برای سالیان متمادی، آشپزخانه جزء جدایی ناپذیر فضای نشیمن است، بنابراین ظاهر آن تاثیر زیادی بر ظاهر کلی این فضا دارد.وقتی خطوط ساده با مواد و رنگ های مدرن… فضاهایی که به طور حرفه ای برنامه ریزی شده اند با قوانین ساختمان مطابقت دارند و مطابق با روش زندگی شما در آنها کار می کنند.

معماری آرت دکو ( نقوش هندسی زیاد و رنگ های زنده )

از پر طرفدارترین سبک طراحی نقشه ساختمان است که طراحی در دو سطح انجام شده اما دو طبقه توسط پله زیبایی با هم ارتباط می گیرند. در این گام از اصول طراحی نقشه اول باید پلان پارکینگ را ارزیابی کرد و با توجه به تعداد و نحوه قرارگیری ماشین ها در پارکینگ، باید ستون گذاری را انجام دهیم. بعد نحوه قرارگیری این ستون ها را در نقشه طبق طبقات بررسی کنیم.

مسابقه آزاد بین المللی طراحی مفهومی سالن چند منظوره / مرکز کنگره در بانجا لوکا۷ دیدگاه

این راه پله به یک دیوار بزرگ شیشه ای می رسد که درب واحدهای فروشگاهی دوطبقه می باشد که بالاتر از سطح پارکینگ زیرزمینی و انباری هستند. ، محسن کاظمیان فرد، ساختمان هفت طبقه مرتفعی را در سعادت آباد، محله ای در شمال غربی پایتخت ایران طراحی کرده است که روزبه روز پرجمعیت تر می شود. در بالای زمین، یک محوطه سه متری با استخری کم عمق با کف شیشه ای وجود دارد که نور موردنیاز را به فضای زیرزمین می بخشد.

  ۳ هکتار از زمین‌های ملی پردیس رفع تصرف شد

http://arianarchitects.ir