قطعات لیفتراک قطعات لیفتراک تویوتا قطعات لیفتراک سپاهان قطعات لیفتراک کوماتسو قطعات سهند | توکو لیفتراک

همانطور که پیش از این گفتیم دکل ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و قیمت هر یک از این دکل ها با یکدیگر تفاوت دارد زیرا کارایی آن ها با هم متفاوت بوده و هر کدام در شرایط خاصی قابل استفاده هستند. این ارتفاع را از بالای دکل (یا تکیه گاه بار) در حالی که دکل کاملاً کشیده است، اندازه گیری می کند. ☑️حتما با مجموعه تماس بگیرید یا از سایت دیدن کنید تا اطلاعات کاملتری دریافت کنید. با وجود اینکه دکل دو مرحله ای نیز محدودیت هایی دارد اما کارایی آن مناسب تر از دکل ساده است. این نوع دکل ها میزان بار مشخصی را در یک محیط کوتاه طی می کنند. این روزها لیفتراک نقش بسیار مهمی را در صنعت کشور ایفا می کند.

قطعات لیفتراک قطعات لیفتراک تویوتا قطعات لیفتراک سپاهان قطعات لیفتراک کوماتسو قطعات سهند | توکو لیفتراک چون در صورت خرید چنین قطعه‌ای علاوه بر به هدر رفتن هزینه خرید آن قطعه، باید مجدد برای خرید قطعه با کیفیت هزینه کرد. 1-دکل لیفتراک ساده که معمولاً این لیفتراک ها بارهای با مسافت های محدود را جابه جا می نمایند. برخی از اصطلاحات تخصصی در مورد دکل لیفتراک وجود دارند که آن ها را در اینجا برای شما بیان می کنیم. پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه از لیفتراک استفاده کنید، اطلاعات کاملی در مورد دکل لیفتراک به دست بیاورید.

حداکثر ارتفاع از زمین تا بالای دکل لیفتراک

دسته بالابر به یک پمپ هوای الکتریکی در پایه لیفتراک متصل شده است. هنگامی که فن پشت رادیاتور قرار دارد و هوا را از سمت موتور به سمت رادیاتور و به بیرون منتقل می‌کند. نصب چراغ‌‌هایی که محدوده روشنایی بالایی و محدوده لیفتراک را مشخص می‌کننددر ایمنی کار با لیفتراک و عابران تاثیر بالایی دارد.

  ۱۵۰ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های ناکارآمد شهری به بهره‌برداری می‌رسد
اولین قدم برای تصمیم گیری در مورد انتخاب لوازم یدکی لیفتراک، دانستن زمینه فعالیت است. اینکه به کدام یک از قطعات لیفتراک بیشتر نیاز داریم به نوع پروژه ما و کاربری آن بستگی دارد. همچنین رعایت نکات ایمنی در کار نیز بر نگهداری و توجه به لوازم یدکی لیفتراک تاثیرگذار است. تامین قطعات لیفتراک یک امر تخصصی است و شرط لازمه آن داشتن آگاهی موثر از تمام لوازم لیفتراک است. لوازم جانبی و لوازم یدکی لیفتراک ممکن است از مکانیزمی تشکیل شده باشند که به طور دائم یا موقت به کریج متصل شوند تا به درگیری مناسب بار کمک کنند.

  • دکل لیفتراک را می‌توان بر اساس تعداد جک‌ها در سه دسته ی دکل‌های تک جک، دو جک (جفت جک) و سه جک دسته بندی نمود.
  • ارتفاع آزاد بالابری در حقیقت وضعیتی است که ارتفاع دکل لیفتراک هنوز افزایش پیدا نکرده است.
  • دکل ها در لیفتراک باعث ایجاد عملکردهای متفاوت در موقعیت های مختلف می شوند.
  • تامین قطعات لیفتراک یک امر تخصصی است و شرط لازمه آن داشتن آگاهی موثر از تمام لوازم لیفتراک است.
  • هنگامی که کالسکه به بالای ریل های داخلی می رسد ، دو ریل جانبی پشتیبان فرایند بلند کردن را تکمیل می کنند.
از انواع دکل های لیفتراک بر اساس تعداد کشو می‌توان به دکلهای یک کشو، دو کشو، سه کشو و چهارکشو اشاره نمود. ساید شیفتر لیفتراک یا همان ساید شیفت لیفتراک به جک های هیدرولیکی گفته می‌شود که بر روی کفی ناخن های لیفتراک نصب شده و امکان جابجایی ناخن های لیفتراک را بدون دخالت دست و با اهرم نصب شده بر روی دستگاه فراهم می کند. به کمک این قطعه راننده می تواند بدون پیاده شدن و از طریق اهرم فاصله بین ناخن ها را با توجه به سایز پالت تنظیم نماید. اکسل لیفتراک قسمت مهمی از لیفتراک می‌باشد.اکسل لیفتراک یک میله استوانه‌ای است که به چرخ متصل می‌شود و به عنوان اهرم چرخشی،اجازه چرخش چرخ‌ها را می‌دهد و علاوه بر آن حرکت بار را آسان‌تر می‌کند. 4-دکل لیفتراک چهار مرحله ای که همانگونه که از نام آن مشخص است، این دکل لیفتراک پیچیده از چهار مجموعه ریل و زنجیر برای بارگیری و تخلیه بار استفاده می کنند. 2- دکل لیفتراک دو مرحله ای که معمولاً برای بارهایی انتخاب می شوند که لیفتراک قادر به قرار دادن آن در قفسه هایی با ارتفاع زیاد می باشد.

  ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس 

مشخصات دکل تک و دو جک چیست؟