مشکلات خیرین مسکن‌ساز در قم را حل می‌کنیم

مشکلات خیرین مسکن‌ساز در قم را حل می‌کنیم

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402100603844/%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%AE%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B3%DA%A9%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D9%85-%D8%B1%D8%A7-%D8%AD%D9%84-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

استاندار قم با اشاره به ملاقات‌های مردمی که روزهای یکشنبه و سه شنبه در محل استانداری قم برگزار می‌شود، گفت: در این دیدارها صحنه‌هایی از مشکلات مردم را به چشم مشاهده می‌کنم که قلب انسان به درد می‌آید و همیشه در این میان به خود می‌گویم که چگونه می‌توانیم پاسخگوی این مشکلات باشیم؟ قطعا هر کسی که توان حل این مشکلات را دارد اگر در راه خدمت به مردم کوتاهی کند در آخرت باید پاسخگوی آن‌ها باشد.

آقامیری بیان کرد: به مسئولان امر اعلام می‌کنیم تمامی موانع باید از پیش روی خیرین مسکن ساز که با نیت خیر برای خانه‌دار شدن ضعیف‌ترین اقشار جامعه به میدان آمده‌اند برداشته شود.

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، وی افزود: خداوند به انسان‌های توانگر فرصت خدمت را عطا کرده و می‌دانیم این دنیا محل ایجاد خط مشی و بنیان خیر است و هر کسی که از این فرصت استفاده نکند، در آخرت پشیمان خواهد بود.

آقامیری خیرین مسکن ساز قمی را مایه افتخار این استان عنوان کرد و افزود: قمی ها همیشه در امور خیر پیشگام بودند و این انجمن در کشور نیز سرآمد است. ولی انتظار داریم که با رفع این موانع وارد پروژه‌های بسیار بزرگتر شوید و پروژه‌های چند هزار واحدی را به مردم و اقشار آسیب پذیر بدهید.

وی گفت: باید زمین‌های رایگان برای فعالیت خیرین مسکن ساز اختصاص دهیم؛ اینکه یک خیر برای ساخت مسکن، نیمی از هزینه زمین را بدهد اصلا پذیرفته ما نیست، در همین راستا تلاش می‌کنیم تمامی موانع از پیش روی خیرین مسکن ساز برداشته شود.

  متواری شدن نفتکش «ریچموند ویجر» پس از برخورد با یک شناور ایرانی

دکتر سیدمحمد آقامیری شامگاه گذشته در دیدار با اعضای انجمن خیرین مسکن ساز استان قم که در سالن امام جواد(ع) برگزار شد، اظهار کرد: دنیا محل عبور و گذر است و همه فرصت‌هایی که انسان در این دنیا به دست می‌آورد، باید وسیله‌ای برای ایجاد بنیان خیر و معنویت و اسباب سعادت آخرت باشد.

ایسنا/قم استاندار قم در دیدار با خیرین مسکن ساز، از همکاری همه جانبه با آن‌ها برای حل همه مشکلات و موانع ساخت مسکن برای مردم کم برخوردار استان خبرداد.

استاندار قم با اشاره به اهمیت نهضت‌های خیریه‌ای مسکن عنوان کرد: باید به شکلی این طرح‌ها را ایجاد کنیم که اگر کسی حتی هزینه یک آجر را نیز پرداخت، در این امر خیر شریک شود، زیرا همین آجرهاست که باعث حرکت جامعه به سمت خیررسانی در همه ابعاد می‌شود و نهضت خیریه مسکن سازی در کشور را پرشورتر می‌سازد.

وی  گفت: با تجربیاتی که سال‌ها در انجمن خیرین مسکن ساز تهران کسب کردم، قطعا از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم استفاده می‌کنیم، مدیرکل راه و شهرسازی و مسئولان امر در قم نیز باید از تمام توان خود و ظرفیت‌های قانونی برای حضور گسترده خیرین استفاده کنند.