معاون تعاون وزیر کار سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری شد

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402070402258/%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D9%88%D9%86-%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%B4%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%AFراه اندازی غرفه‌های کار آفرینی برای فروش تولیدهای زنان سرپرست خانوار در استان تهران،بازسازی و احیای اجتماعی محله هرندی و امامزاده یحیی و عودلاجان، ساماندهی بیش از ۲۱۵۸ مرکز خیریه در بستر IT، ساخت ۱۱۴ واحد مسکونی برای مددجویان استان‌های غربی کشور و توانمندسازیی ۱۱ استان محروم از جمله فعالیت‌های وی بوده است.

در حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و صلاحیت‌های علمی و اجرائی جنابعالی با استناد به بند “ج” قانون اصلاح ماده ۱۱۳” قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری» منصوب می‌شوید.

وی دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) به عنوان یک شبکه مردمی شاخص و تأثیر گذار در سطح ملی است.او دارای سوابقی همچون مشاور رئیس و دبیر شورای اجتماعی سازمان بهزیستی کل کشور، دبیر کارگروه اشتغال جوانان در استانداری تهران، دبیر ستاد مردمی اشتغال و توانمندسازی مناطق محروم کشور و همچنین جوان برگزیده کشور در سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۱ است.

معاون تعاون وزیر کار سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری شد

دبیر انجمن علمی غذا و تغذیه، مدیر عامل تعاونی مسکن بنیاد رشد، رئیس هیات مدیره انجمن نو اندیشان تغذیه ایران، مسئول کارگروه معین اشتغال سرمایه‌گذاری جوانان استان تهران، دبیر اشتغالزایی و توانمندسازی استانداری تهران،بازرس ویژه شهرداری تهران، مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در امور نظارت‌های میدانی و مناطق محروم و فعال ستاد اربعین کشور از سال ۹۳ تاکنون از جمله سوابقی است که در کارنامه مدیریتی وی به چشم می‌خورد.

مهدی مسکنی متولد ۱۳۶۲ و دارای کارشناسی ارشد مدیریت است. وی کارنامه درخشانی در زمینه‌های مختلف به ویژه حوزه‌های اجتماعی و تجربیات اشتغالزایی و توانمند سازی مردم پایه و تعاون محور دارد.

  توسعه توافقات اقتصادی تهران و باکو

به گزارش ایسنا، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی مهدی مسکنی ـ معاون امور تعاون خود را با حفظ سمت به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد. 

انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی ضمن توجه به اولویت‌ها و تدابیر دولت مردمی سیزدهم و نقش ویژه‌ی آن صندوق در رسیدن به اهداف و سیاست‌های کلان نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی، با رعایت قانون‌مداری و در نظر گرفتن حقوق صاحبان اصلی، یعنی بیمه شدگان و مستمری‌بگیران، تمهیدات لازم را جهت انجام دقیق و پیوسته وظایف محوله بر اساس قوانین مقررات و مفاد اساسنامه صندوق به عمل آورید.

پیش از این نعمت الله‌ ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بود.

معاون تعاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با حفظ سمت سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری شد.