نرخ بیکاری به هفت درصد رسیده است

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم بیش از ۱۵ هزار تخت بیمارستانی به بهره‌برداری رسیده و بیش از ۱۰۰ کیلومتر طرح ریلی به بهره برداری رسیده و اقدام‌های زیادی در ایجاد و بهسازی راه روستایی انجام شده است.

مرتضوی یادآور شد: در بخش نفت گاز و پتروشیمی به تولید قبل از تحریم می‌رسیم و صادرات ما به یک میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه رسیده است.

نرخ بیکاری به هفت درصد رسیده است

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402091712143/%D9%86%D8%B1%D8%AE-%D8%A8%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%81%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

به گزارش ایسنا، سید صولت مرتضوی روز جمعه ۱۷ آذرماه در شورای اداری شهرستان طالقان اظهار کرد: در دهه ۹۰ نرخ بیکاری کشور  بین ۱۱ تا ۱۲ درصد که در دولت سیزدهم به هفت درصد رسیده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد که در بخش کشاورزی این دولت توانست میزان تولید گندم از ۵.۴ میلیون تن در سال به نزدیک ۱۱ میلیون تن برساند و در بخش صنعت و معدن گام‌های قابل توجهی انجام شده است.

ایسنا/البرز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نرخ بیکاری کشور که در دهه ۹۰ بین ۱۱ تا ۱۲ درصد بود در ۲ سال گذشته به هفت درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه دولت آیت الله رئیسی یک دولت برآمده از آرمان‌های انقلاب است، بیان کرد: این دولت بر اصول، اعتقاد و جهان بینی اسلام استوار است و به لطف خدا توانست فعل ما می‌توانیم را به خوبی صرف کند و گام‌های بلندی را بردارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: دولت سیزدهم کارهای بسیار بزرگی در حوزه‌های مختلف از جمله سیاست خارجی انجام داده که یکی از آنها عضویت ایران در مجامع بین المللی از جمله شانگهای و بریکس است که قابل توجه بود.

  سد انحرافی لشتو رامسر با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد

مرتضوی اظهار کرد: توسعه سیاسی و افزایش صادرات و ساماندهی تجاری از خدمات ارزنده دولت سیزدهم است.

وی ادامه داد: علاوه براین، در شش ماهه نخست سال جاری رشد اقتصادی کشور به کانال هفت درصد رسیده است.