نمای ساختمان اداری جدیدترین و خاص ترین متریال نما جدیدترین نماهای ساختمان | road-housing

این پوسته بر اساس هندسه ای متحرک و با سایه های مثلثی، شکل امروزی ساختمان های اداری در تهران را به خود گرفته است و توانسته رتبه دوم جایزه معمار سال 1393را از آن خود کند. طراحی داخلی مجله خبری ساختمان، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که ذهنیت مخاطبانِ ارگان ها، ادارات، شرکت ‌ها و… در آن شکل میگیرد. طراحی چنین ساختمان هایی دارای اصولی هستند که در این مطلب سعی داشتیم به طور جامع به معرفی این اصول بپردازیم. در نهایت بررسی بودجه مدنظر کارفرما می‌تواند تاثیر زیادی بر طراحی داخلی ساختمان اداری دارد و در حقیقت مهم ترین بخش در طراحی و شروع پروژه می باشد. در ادامه جهت شناخت بیشتر از پارتیشن های اداری به برخی از انواع پارتیشن اشاره می کنیم که افراد می توانند مطابق با سلیقه شخصی و نیز هماهنگ بودن چیدمان دکوراسیون داخلی محیط اداری خود به پارتیشن بندی ساختمان اداری بپردازند.

بهبود روحیه کارکنان و افزایش راندمان

توجه به خرده فضاهای شهری و بازیافت زمین موضوعی است که امروزه با رشد جمعیت شهرها و افزایش قیمت زمین و ساخت اهمیت بیشتری یافته است. سال 1381 با عملیاتی شدن طرح تعریض خیابان آذر در اصفهان، فضایی به عرض 4 متر، مابین خیابان و ساخت منزل مسکونی باقی ماند، که تا سال 1389 به عنوان گوشه ای از حیاط مورد استفاده بود. در آن سال مدیران”استودیو فضا رویداد شهر”بر آن شدند که آتلیه معماری خود را در این زمین بنا کنند. نور و سايه از عوامل مهمى هستند كه در حس افراد نسبت به يك فضا تاثير دارند.

  مدیرکل استاندارد قم: ۲۸۳ بالابر تاییدیه‌ استاندارد ندارند

توضیحات پروژه

ایده به وجود آمدن شرکت های دانش بنیان در حوزه نزدیک دانشگاه شریف ( تحت عنوان ناحیه نوآوری شریف ) برای تبدیل منطقه به منطقه ای فناور محور بود تا شاید بتواند بخشی از مهاجرت دانشجویان نخبه کشور را کم نماید. به همین منظور امروز در چیدانه می خواهیم شما را با طراحی 15 ساختمان برجسته اداری آشنا کنیم با ما همراه باشید. اتاق های استراحت و بازی واقعا در روحیه کارکنان تاثیر داره و بازدهی رو بالا می بره. ما برند ساختمون 24 را نام گذاری کردیم تا در 24 ساعت هر روز به آخرین اخبار و آموزش های پردرآمد ترین صنعت دنیا یعنی ساختمان دسترسی داشته باشید. در ادامه از آنجایی که پارتیشن ها دارای وزن سبکی هستند نیز بسیار راحت قابل جا به جایی نیز می باشند. در صورت نیاز، گچ‌کاری، تعمیر سقف و سایر تعمیرات اساسی در این مرحله انجام می‌شه.

ابعاد و اندازه در ایستگاههای کار و دفاتر ساختمان اداری

بنابراین در طراحی نمای ساختمان اداری باید به این موضوع دقت داشت که طراحی نما به گونه ای نباشد که موجب پرتی بخشی از فضای داخلی ساختمان شود. ساختمان های اداری را نمی توان با کمترین هزینه طراحی کرد از طرفی صرف هزینه ی بسیار بالا نیز در طراحی نمای ساختمان اداری معقول نمی باشد. در پاره ای از موارد کارفرمایان توان پرداخت هزینه های بالا برای طراحی نما را ندارد و یا تمایلی به این موضوع ندارند. بنابراین بسیار مهم است که در نمای ساختمان اداری از متریالی استفاده شود که قابل شستشو بوده و دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. این متریال ها در برابر تابش نور آفتاب تغییر رنگ نمیدهند و در برابر ضربه و شکستگی نیز مقاوم می باشند. یکی از مهمترین نکات در مورد طراحی نمای ساختمان اداری این است که این نما قابلیت شستشو داشته باشد.

  بیشینه دمای تهران به ۳۰ درجه رسید/ ثبت خنک‌ترین دمای «روز» پایتخت از ابتدای تابستان

http://arianarchitects.ir

مثلاً اتاق انتظار، آبدارخانه و حسابداری نمی توانند فضایی عین هم داشته باشند. اصلی ترین و مهمترین بخش این پروژه دیوار حائل و خط جدا کننده ایی است که دو بخش اداری و تجاری را از یک دیگر تفکیک کرده است. معماران نیز از این ویژگی به عنوان المان معماری در این ساختمان و فرمی زیبا استفاده نمودند. مطابق اطلاعات فوق بدنه ساختمان اداری و تجاری فرمانیه یکپارچه ، شفاف ، متقاطع با محیط اطراف و همچنین با الهام از محیط اطراف و تصویر آن بر روی پوست دوم نما طراحی شده است.

  • با این اوصاف، مسئولین ترجیح می دهند به کار بازسازی رو بیاورند و این کار را به دست متخصصین با تجربه بازسازی ساختمان اداری بسپرند.
  • یعنی ساختمانی با سقف فرسوده و دیوارهای کهنه، می‌تونه مانع ادامه همکاری برخی افراد با شرکت باشه و عواقبی ناخوشایند به دنبال داشته باشه.
  • ساختمان اداری تجاری ترمه دارای 2 طبقه است که هر دو طبقه دارای عملکرد تجاری هستند.
  • همچنین استفاده از رنگ رسمی و برند شرکت در بعضی از بخش های دکوراسیون می تواند یک ایده خوب در جهت برندسازی باشد.
  • بر این اساس، CH2 موفق به کسب برآورد فراتر از سیستم رتبه بندی انرژی 6 ستاره در استرالیا شده است.