پلمب ۱۲۷ بنگاه معاملات املاک متخلف در اهواز

پلمب ۱۲۷ بنگاه معاملات املاک متخلف در اهواز

وی خاطرنشان کرد: کارگروه تنظیم بازار اجاره و مستغلات خوزستان تعدادی مشاور املاک غیر مجاز که قصد اخلال در بازار املاک و مسکن استان را داشته،‌ شناسایی و پلمب کرده است.

محمد جامع در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پیرو مصوبات هفتمین جلسه شورای عالی مسکن با دستور رئیس جمهور، کارگروه تنظیم بازار و املاک و مستغلات استان‌ها تشکیل و این کارگروه در استان خوزستان نیز با هدف ساماندهی بنگاه‌های املاک کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402050703733/%D9%BE%D9%84%D9%85%D8%A8-%DB%B1%DB%B2%DB%B7-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%DA%A9-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D9%84%D9%81-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B2

وی افزود: تاکنون تعداد یک هزار و ۵۱۲ بازرسی از مشاوران املاک در قالب گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی، اتحادیه املاک، پلیس اماکن با همکاری سازمان صمت و اتاق اصناف انجام شده است که در حال حاضر بیش از  ۱۲۹ مورد از آن‌ها اخطارهای ماده ۲۷ و ۲۸ دریافت کرده‌اند.

ایسنا/خوزستان عضو کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات خوزستان از پلمب ۱۲۷ بنگاه معاملات املاک متخلف در اهواز خبر داد.

جامع با بیان اینکه اتحادیه مشاوران املاک با همکاری اداره اماکن نسبت به پلمب مشاوران املاک فاقد پروانه اقدام کردند، گفت: تشکیل کارگروه‌های شهرستانی نیز با جدیت انجام شده است و گشت‌های مشترک در این شهرستان‌ها به زودی آغاز می‌شود.

جامع ادامه داد: در این گشت‌ها تعداد ۱۲۷ مشاور املاک متخلف شناسایی و پلمب شدند.

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: از تیرماه سال جاری و همزمان با فصل جابجایی مستاجران، در استان خوزستان گشت‌های مشترک نظارت بر مشاورین املاک با محوریت اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان تشدید شده است.

  مسافران درصورت تاخیرهای طولانی ایرلاین‌ها چه کنند؟

عضو ستاد کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات و نماینده این کارگروه در طرح گشت‌های مشترک ساماندهی مشاورین املاک در خوزستان گفت: یکی از اقدامات انجام‌شده تشکیل گشت مشترک با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، اماکن، اداره کل صمت، اداره کل راه و شهرسازی، مقام قضایی و انتظامی استان بود که از هفته گذشته تاکنون بازدیدهای متعددی از مشاوران املاک سطح شهر اهواز انجام و تعداد زیادی از مشاوران املاک متخلف پلمب شدند.

وی با بیان اینکه جلسات این کارگروه در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برگزار شده است، افزود: در این جلسات مقرر شد کارگروه در شهرستان‌ها نیز تشکیل شود و اقدامات لازم جهت ساماندهی مشاوران املاک و کنترل بازار اجاره انجام شود.