پیگیری افزایش وام مشاغل خانگی

آزیتا همتیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره افزایش سقف تسهیلات مشاغل خانگی اظهار کرد: در راستای افزایش سقف تسهیلات اشتغال خانگی پیگیر هستیم که این اعتبار برای سال آینده افزایش یابد ولی به مصوبه شورای پول و اعتبار نیاز است.

رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی ادامه داد: از اسفند ماه امسال پیگیر این موضوع خواهیم بود و برای اعتبار جدید مشاغل خانگی رایزنی خواهیم کرد که اگر این اتفاق بیفتد تنها بحث ارائه سفته و اعتبار سنجی می‌ماند که خود بانک انجام می‌دهد.

رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی از پیگیری افزایش سقف تسهیلات مشاغل خانگی در برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: درصددیم با توجه به افزایش متقاضیان مشاغل خانگی و رشد اشتغال در این بخش، در برنامه هفتم بودجه بالایی برای کسب و کارهای خانگی بگیریم.

همتیان گفت: در لایحه بودجه نیز بحث ردیف بودجه دیده شده و به مشاغل خُرد و خانگی اشاره شده است و لذا درصدد هستیم که در برنامه هفتم حتما بودجه بالایی برای کسب وکارهای خانگی بگیریم.

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402110201443/%D9%BE%DB%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%88%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%BA%D9%84-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C

وی افزود: با توجه به آنکه روند رو به رشدی را در بحث ایجاد اشتغال خانگی داشتیم و تعداد تقاضا برای کسب و کارهای خانگی افزایش یافته است و از طرفی با افزایش روز افزون متقاضیان مشاغل خانگی، حجم تسهیلات کم است ولی اصل کار ما تا پایان سال است و برای سال آینده تمرکز خود را روی بحث بازار فروش گذاشتیم تا بتوانیم ۱۰ هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی بگیریم و امیدواریم بانک مرکزی در این زمینه همکاری کند.

  معرفی رشته مهندسی معماری شبکه آموزش | road-housing
پیگیری افزایش وام مشاغل خانگی