کرمان نیازمند تقویت پروازهای خارجی است

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: برای فرودگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کرمان نیز برنامه‌های خوبی داریم و با منابع شرکت فرودگاه‌ها و استانی کار را پیش خواهیم برد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: کرمان به واسطه پوشش هوایی جنوب شرق کشور حائز اهمیت است و رتبه هشتم کشور را در جابه جایی مسافر دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این نشست گفت: فرودگاه‌های استان کرمان به غیر از شهر کرمان، تنها از اعتبارات استانی، کمک‌های شرکت‌ها و عوارض مردمی ساخته شده‌اند.

حمیدرضا سیدی افزود: در استان کرمان علاوه بر پنج فرودگاه فعال ۲ سایت کمک ناوبری مهم در جبالبارز و ۶۰ کیلومتری راور داریم.

وی ادامه داد: روکش آسفالت باند فرودگاه بم بزودی انجام می‌شود، ضمن اینکه ۲۰۰ میلیارد تومان برای باند فرودگاه سیرجان اختصاص داده‌ایم.

روکش آسفالت باند فرودگاه بم بزودی 

کرمان بیشترین آمار متقاضی عتبات عالیات را بعد از تهران دارد

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار روز دوشنبه در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین خواستار احیای ردیف اعتباری برای فرودگاه کرمان شد و افزود: استان کرمان به واسطه مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی، شاهد حضور محبان ایشان از اقصی نقاط دنیا و کشور است و لذا باید در زیرساخت‌هایی همچون جابه جایی هوایی تقویت شود.

محمدرضا پورابراهیمی افزود: استان کرمان بیشترین آمار متقاضی عتبات عالیات را بعد از تهران دارد و بنابراین می‌طلبد پروازهای خارجی در استان تقویت شود.

  نخستین واریزی برای نوسازی ناوگان ریلی از محل "استجازه نفت" انجام شد



منبع