۳۳ درصد تسهیلات پرداختی صندوق مختص بانوان بوده است

وی ادامه داد: حدود ۸۰۰۰ شغل را با همکاری صندوق کارآفرینی امید توانستیم ایجاد کنیم و امیدواریم سال آینده مبلغی که برای امسال اختصاص یافته افزایش پیدا کند و حرکت سخاوتمندانه و ارزشمندی را توسط صندوق کارآفرینی امید شاهد باشیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: سال گذشته ۱۰۰ هزار شغل ایجاد شد و امسال تاکنون بیش از ۴۸ هزار شغل در سراسر کشور ایجاد شده است. طی سال گذشته ۳۳ درصد تسهیلات پرداختی صندوق مختص بانوان بوده که نشان از گرایش صندوق به حمایت از کسب و کارها و حوزه ایجاد و حفظ اشتغال برای بانوان در سراسر کشور است.

وی ابراز امیدواری کرد: با این تفاهم‌نامه گام کوچکی در راستای حمایت از جامعه زنان که مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است برداشته شود.

خزعلی در پایان افزود: امیدواریم در خصوص بعضی از مواردی هم که اعلام شده بود تسهیلات کلان را بیشتر داشته باشیم و از سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مربوطه پیگیری شود که درصدی از این تسهیلات به بانوان سرپرست خانوار یا خانواده‌هایی که در دهک ۱ تا ۵ هستند، خصوصا کسب و کارهای خانواده محور اختصاص داده شود.

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402110201197/%DB%B3%DB%B3-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%D8%AA%D8%B3%D9%87%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D8%B5-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از پرداخت بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات از ابتدای دولت تاکنون خبر داد و گفت: طی سال گذشته ۳۳ درصد تسهیلات پرداختی صندوق مختص بانوان بوده که نشان از گرایش صندوق به حمایت از کسب و کارها و ایجاد و حفظ اشتغال برای بانوان در سراسر کشور است.

۳۳ درصد تسهیلات پرداختی صندوق مختص بانوان بوده است

وی با اشاره به تاکید ویژه رئیس جمهوری در حمایت از فعالیت‌های خرد به خصوص در مناطق محروم و دور افتاده از پرداخت بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات از ابتدای دولت تاکنون خبر داد.

  سامانه مودیان مالیاتی در ایران: همه چیز در مورد سامانه مودیان و فواید آن

انسیه خزعلی – معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز در این مراسم اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید برای بسیاری از محرومینی که امکان زندگی با عزت و اینکه روی پای خود باشند را فراهم کرده است. سال گذشته با تخصیصی که داده شد و تقسیمی که در استان‌های مختلف انجام گرفت، اشتغال خوبی به وجود آمد و ما تلاش کردیم از چند جهت خصوصا بانوانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (‌ره) و بهزیستی نیستند، اشتغال پایدار داشته باشیم.

آقابابایی افزود: امروز در این مراسم طی تفاهم‌نامه‌ای که با معاونت امور زنان ریاست جمهوری منعقد می‌شود، کسب و کارها و حوزه اشتغال بانوان به ویژه زنان سرپرست خانوار مورد حمایت قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، هادی آقابابایی امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه مشترک با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید به عنوان یکی از نهادهای مالی و موسسات عامل در حمایت از کسب و کارهای خرد و ایجاد و حفظ اشتغال در کشور فعالیت می‌کند. امسال تا این لحظه بیش از ۵۰۰۰ میلیار تومان تسهیلات توسط صندوق برای حفظ و ایجاد اشتغال و توسعه کسب و کارهای خرد پرداخت و بیش از ۴۸ هزار اشتغال جدید ایجاد شده است.