۶۳۳ کیلومتر از جاده‌های استان کرمانشاه امسال آسفالت شد

«فریبرز کرمی» روز شنبه به مجله خبری راه و ساختمان افزود: در این مدت هفت ماه در ۲۵۲ کیلومتر از جاده‌های استان روکش آسفالت رویه نهایی پیمانی و در ۱۲۳ کیلومتر روکش آسفالت رویه رگلاژی پیمانی انجام گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه درباره تناژ آسفالت مصرفی نیز توضیح داد: تناژ آسفالت مصرفی بصورت پیمانی ۳۲۷ هزار و ۷۰۲ تن و تناژ آسفالت مصرفی بصورت امانی ۳ هزار و ۸۲۰ تن است.

وی در پایان به ویژگی شاخص جاده‌های استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: جاده‌های استان کرمانشاه یکی از محورهای اصلی ترانزیت کالا و مسیر اصلی تردد زوار اربعین حسینی(ع) است بنابراین عملیات روکش آسفالت محورهای شریانی و اصلی می‌تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده‌ای ایفا کند.

وی درباره دیگر اقدامات آسفالتی انجام شده نیز گفت: شانه سازی آسفالتی به صورت پیمانی ۲۰ کیلومتر، لکه‌گیری آسفالت پیمانی ۱۱۰ کیلومتر و ۱۱۸ کیلومتر چاله پرکنی، لکه گیری، آسفالت رگلاژی موضعه ای به صورت امانی اجرا شده است.

کرمی همچنین جمع کل تناژ آسفالت مصرفی در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۳۳۰ هزار و ۵۲۲ تن اعلام کرد  و افزود: این تناژ رکورد جدیدی در زمینه تناژ آسفالت در سطح جاده های استان کرمانشاه است.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.



منبع