نرم افزار CRM نرم افزار مدیریت مشتری-نرم افزار CRM
بنابراین تیمهای خدمات مشتری میتوانند به راحتی این اطلاعات را مشاهده کنند تا درک بهتری را از نحوه کمک به مشتریان بدست آورند. محتوا باید به شکلی طراحی شده باشد که سرنخ فروش را از هر مرحله خرید به مرحله بعدی سوق دهد. محتواها میتواند در قالب مقالات سایت، کتابهای الکترونیکی، اینفوگرافیکها، پادکست و ویدیو باشد.
این نرمافزار امکان استفاده 10 کاربر را بدون پرداخت هیچ هزینهای به شما سامانه سی آر ام میدهد. این سیستم بسیار کاربردی و مهم برای مدیریت ارتباط با مشتری برای ذخیرهسازی اطلاعات و همچنین گسترش پایگاه دادههای اطلاعاتی بسیار منعطف است و گسترش آن امکانپذیر و قطعی است. سایر نرم افزارهای مدرن بر اساس کاربرپسندی و موبایل پسندی بوده و با نسخه اندروید آن نیز طراحی و تولید شده است. افرادی که در فضای ابری نرم افزار ارائه میکنند میتوانند به عنوان فروشندگان نرم افزار CRM فعالیت کنند. همچنین برخی از تامین کنندگان نرم افزارهای مختلف،نرم افزارهای تحت وب و شرکت های مطرح در سطح جهانی نیز این نرم افزار را تولید میکنند.
- متفاوت باشند، تعریف ویژگی ها و قابلیت های بهترین نرم افزار CRM در این سازمان ها نیز متفاوت اند.
- در هنگام نصب نرمافزار اوج، روز و ساعت پشتیبانگیری با نظر مدیر CRM تنظیم میشود و طی روزهای تنظیم شده پشتیبانگیری از اطلاعات نرمافزار بهصورت خودکار انجام میشود و در پوشهی db_Backup در مسیر نصب نرمافزار قرار میگیرد.
- مدیران با مشاهده همه فرصتهای فروش سازمان در یک نما میتوانند از وضعیت تمامی فروشها مطلع شوند.
این اپلیکیشن ها قابلیت سینک شدن با نسخه ابری خود را دارند و در لحظه اطلاعات شما در فضای ابری آپلود میشود و از طریق کامپیوتر هم می توانید به آن دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن هایی هم در زمینه CRM وجود دارند که می توانید آنها را بروی گوشی خود نصب کرده و از آن برای کسب و کار خود استفاده نمایید. SuiteCRM – در مقاله ای بصورت جداگانه این نرم افزار CRM رایگان را معرفی کرده ام. اگر هنوز RFP مشخصی ندارید نگران نباشید، می توانید با این شرکت جلسه داشته باشید و نیازهای خود را مطرح کنید تا تمام نیازهای شما را در نرم افزار بصورت سفارشی شده به شما نمایش دهند . خرید این نرم افزار را به شرکت های کوچک و متوسط و حتی بزرگ پیشنهاد می کنم.
نرم افزار CRM به کسب و کارها امکان مدیریت ارتباط با مشتریان را می دهد و از داده ها و اطلاعات مربوط به آنها جهت این کار بهره می برد. خوب تا الان به تفصیل نرم افزارهای برتر را معرفی کردم و به شما گفتم که در انتخاب بهترین نرم افزار CRM و خرید نرم افزار CRM باید به چه نکاتی توجه کنید. در حال حاضر این شرکت با بروز رسانی فناوری های خود نسبت به ارائه سرویس های کسب و کارها با تکنولوژی های به روز اقدام نموده و تمامی نرم افزارهای خود را علاوه بر نسخه لوکال، به صورت ابری و با برند اورست نیز به مشتریان ارائه می دهد.
گزارش عملکرد فروش
فرم زیر را تکمیل کنید و پیشنهاد گروه حاتم طهرانی در خصوص مناسب ترین نرم افزار CRM کسب و کار خود را دریافت کنید. اغلب این مدیران برای خرید نرم افزار CRM اولین اقدامی که می کنند جستجویی در گوگل کرده و از بالا تا پایین با همه تماس می گیرند و منتظر می نشینند تا با آنها تماس گرفته شود یا دمو ارسال شود یا جلسه برقرار شود. استفاده استراتژیک از نرم افزار CRM به مشتری مداری کمک بسیار کرده و در جذب مشتریان جدید، وفادار کردن آنها به سازمان، گسترش بازار، سودآوری بیشتر و برندسازی تاثیرات فوق العادهای میگذارد. هر نرمافزار جدیدی برای راهاندازی اولیه، نیازمند آموزش کارکنان است. ارائه خدمات آموزشی از سوی شرکت توسعهدهنده نرمافزار، بهرهوری کسبوکار شما را افزایش میدهد و سرعت رشد مجموعه را بالا میبرد. با خرید این افزونه، کاربران نرمافزار حسابداری پایا قادر خواهند بود، دادههای مالی خود را روی نرمافزار اورست منتقل کنند.
نرم افزار CRM مخفف به معنای مدیریت ارتباط مشتری مجموعهای از ابزارها را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید مشتریان خود را مدیریت کرده و ارتباط بهتر و بیشتر در جهت سود بیشتر با آنها برقرار سازید. وقتی صحبت از CRM میشود، ناخودآگاه ذهن افراد به سمت تماس با مشتریان، تیکتینگ، پشتیبانی، مدیریت فروش و… آنچه امروزه فناوری CRM را متوجه خود ساخته، امکانی است که برای مدیریت روابط با مشتری در کل چرخه حیات مشتری، بازاریابی گسترده، دیجیتال مارکتینگ، فروش و تعاملات کلی بین سازمان و مشتری به وجود آورده است.
نرم افزاری یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتریان
ماژول دریافت تماس از سایت برای بسیاری از کسب و کارها از جمله آژانس های هواپیمایی فوق العاده مثمر ثمر است و استفاده از آن می تواند رضایت حداکثری مشتری را به دنبال داشته باشد. مشتری به وسیله این ماژول با کلیک کردن یک گزینه در سایت شما، می تواند در خواست تماس رایگان با خودش را ترتیب دهد. از آنجا که مشتریان هیچ هزینه ای برای این تماس پرداخت نمی کنند، این قابلیت شدیدا مورد علاقه آنهاست و می تواند نرخ تبدیل و بازده یک کسب و کار رابه میزان قابل توجهی افزایش دهد.