برقراری ۱۹ هزار و ۵۰۰ پرواز در نوروز

وی افزود: از مجموع پروازهای انجام‌شده، ۱۶۷۱ پرواز خارجی شامل ۲۰۰ هزار و ۵۹۷ مسافر و  ۱۷ هزار و ۸۰۷ پرواز داخلی شامل دو میلیون و ۱۰۳ هزار و ۵۴۰ مسافر از فرودگاه‌های کشور تحت مالکیت این شرکت بوده است.

به گزارش ایسنا، حسین آجیلیان ممتاز در نشست خبری ارائه اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ اظهار کرد: در این عملیات که از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری اجرا شد، ۱۹ هزار و ۴۷۸ پرواز در ۵۶ فرودگاه تحت مالکیت این شرکت برقرار شده و دو میلیون و ۳۰۴ هزار و ۱۳۷ مسافر اعزام و پذیرش‌ شده‌اند.  

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1403012010494/%D8%A8%D8%B1%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DB%B1%DB%B9-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%DB%B5%DB%B0%DB%B0-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2

مسئول عملیات نوروزی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از انجام ۱۹ هزار و ۴۷۸ پرواز در ۵۶ فرودگاه تحت مالکیت این شرکت حد فاصل ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین امسال خبر داد.

وی افزود: سامانه پیامکی ارسال پیشنهادات و انتقادات از میزان رضایتمندی به شماره ۱۰۰۰۷۰۶۹ به‌صورت ۲۴ ساعته نظرات مسافران را دریافت و رصد کرد و سامانه تلفنی ۱۹۹ نیز مثل همیشه پاسخ‌گوی سؤالات مردم در خصوص اطلاعات پروازی بود.  

برقراری ۱۹ هزار و ۵۰۰ پرواز در نوروز

مشاور اجرایی مدیرعامل و مسئول عملیات نوروزی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه رشد حدود سه درصدی که قبلاً پیش‌بینی شده بود محقق شد، گفت: بر اساس آمار بیشترین سفر داخلی به مشهد و کیش بوده و بیشترین سفر خارجی به ترکیه و دبی انجام‌شده است. همچنین پنج فرودگاه پرتردد به‌ترتیب مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده است.

  ناقوس مرگ در جاده طرود شاهرود؛ ممنوعیت عبور خودروهای سنگین کارساز می‌شود؟

آجیلیان  به برنامه‌های فرهنگی ارائه شده در فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت اشاره کرد و گفت: برگزاری پویش «راه آسمان» نیز مورد استقبال مسافران در طول سفرهای نوروزی قرار گرفت و شاهد مشارکت بالای مردم در این پویش بودیم. در حوزه رسانه‌ای نیز طبق یک برنامه‌ریزی مشخص به‌صورت روزانه آمار پروازهای انجام‌شده و تعداد مسافران از طریق رادیو اعلام شد.