خانه هوشمند و هوشمند سازی ساختمان الیکا پلاس

سیستم های مرکزی خانه هوشمند متصل گردند و از روش های گوناگونی و از هر نقطه از جهان و در هر زمانی کنترل شوند. همچنین به وسیله اتوماسیون نویسی و دانش خودکارسازی اتفاقات میتوان دخالت فردی را در انجام امور روزانه به حداقل رسانید. یک سیستم هوشمندسازی مبتنی بر کنترل اجزای ساختمان از راه دور است که به وسیله تلفیق دانش های مختلفی نظیر الکترونیک، برق ساختمان، برنامه نویسی و شبکه ساخته می شود. اکنون با ورود تکنولوژی اینترنت اشیا و تبدیل شدن آن به بخش جدایی ناپذیر زندگی، نوبتی هم که باشد، نوبت خانه شماست که با تکنولوژی روز دنیا همگام شود. تقریبا هر دستگاهی می‌تواند طی چند سال آینده، بخشی از سیستم اتوماتیک‌سازی خانه‌ها شود.

سنسور درب و پنجره بی سیم ساناف Sonoff dw2

خانه هوشمند و هوشمند سازی ساختمان الیکا پلاس خانه هوشمند گلدور تولید کننده تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و ابزارک های هوشمند. با قابلیت سفارشی سازی کلیه محصولات و تولید سفارشی محصولات مورد نیاز شما. این تکنولوژی می‌تواند شما را به روش‌های جدید و مهیجی سرگرم و مطلع کند. بلندگوهای متصل همراه با دستگاه‌های دیجیتالی مبتنی بر هوش مصنوعی، می‌تونند موسیقی پخش کنند، اخبار و امتیازات ورزشی را اعلام کنند و حتی می‌توانند به شما در کنترل سایر دستگاه‌های متصل هم کمک کنند.

تجهیزات سقفی و دیواری خانه هوشمند

اهمیتی ندارد که خانه قدیمی باشد یا نوساز، شما می توانید برای هوشمند کردن خانه از هر دو پروتکل بیسیم یا باسیم استفاده کنید. با محبوبیت خانه و آپارتمان هوشمند، شرکت‌های زیادی دست به تولید تجهیزات هوشمند زده‌اند. در نتیجه در بازه‌های قیمتی متفاوت می‌توانید این تجهیزات را خریداری کنید.

  کاهش دما در نوار شمالی کشور/ تشدید بارش‌ها در استان‌‎های ساحلی دریای خزر

موضوع بعدی تهیه تجهیزات بر اساس برآورد‌های اولیه و تمایلات شخصی فرد برای خانه هوشمند خود می‌باشد. خانه‌های هوشمند در سطوح کارایی و هوشمندی مختلفی که به شرح زیر است پیاده‌سازی و ساخته می‌شوند. خانه هوشمند نام یک تکنولوژی جدید و نوظهور می‌باشد که امروزه در سراسر جهان سر و صدای زیادی به پا کرده است و افراد زیادی اقدام به پیاده‌سازی چنین فرآیندی بر روی انواع ساختمان از تجاری گرفته تا مسکونی کرده اند. برند Control4، برند شناخته شده هوشمند سازی است که می تواند با توجه به نیاز انسان مدرن تجربه جدیدی از آسایش و راحتی را آکو برایش فراهم سازد.

  • حسگرهایی که به در پارکینگ، سیستم‌های آتش‌نشانی و امنیتی متصل می‌شوند، در صورت بروز مشکل، بلافاصله به کاربر هشدار می‌دهند.
  • خانه های هوشمند برای تمام ساختمان ها، برای هر سلیقه و بودجه و برای هر نوع از کاربری راه حل های ویژه و متنوعی ارائه می کند.
  • به کمک یک اپلیکیشن روی تبلت می‌توان روشنایی خانه را تنظیم کرد، در را قفل کرد، ورود بدون کلید با تشخیص چهره را فعال کرد و دمای اتاق را تغییر داد.
  • این محصول هیچ‌گاه به بازار راه پیدا نکرد؛ اما گام رو به جلوی بلندی در مسیر هوشمندسازی خانه محسوب می‌شد.

به‌راحتی می‌توان از الکسا خواست آهنگ خاصی را از اسپاتیفای پخش کند یا چراغ‌ها را خاموش کند. از آنجا که اکوسیستم آمازون یکی از محبوب‌ترین‌ها در این صنعت است، بیشتر محصولات هوشمند، از جمله محصولات ساخت فیلیپس، سامسونگ، نست و Schlage با الکسا سازگار هستند. الکسا اکنون می‌تواند در پارکینگ شما را ببندد، درهای خانه را قفل و دمای اتاق‌ها را مطابق میل شما تنظیم کند.

  خانه هایی لرزان که بر روی کمربند زلزله مقاوم شده اند