راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت اسفند 1401 زومجی | behtarin-laptop

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ + قیمت اسفند 1401 زومجی | behtarin-laptop

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده Intel Core i H با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti با ۴ گیگابایت حافظه مجزا بهترین لپ تاپ است. DELL از تولید کنندگان بزرگ لپ تاپ و جزو اولین انتخاب کاربران است. لپ تاپ های گیمینگ دل نیز مانند سایر مدل های دیگر این شرکت به دلیل کیفیت بالا و سخت افزار قدرتمند طرفداران زیادی دارد که می تواند گزینه مناسبی برای گیمرهای حرفه ای باشد.

  • با فرکانس بوست 4.2 گیگاهرتز بهره می‌برد که از پردازنده‌های حاضر در محصولات هم‌قیمت بسیار قدرتمندتر است.
  • قیمت لپ تاپ دل در مقایسه با سایر همرده های خود در رنج مناسبی قرار دارد که با توجه به اینکه از نظر عملکرد در رده مدل های پریمیون این شرکت قرار دارد بسیار مقرون به صرفه است.
  • ما با تولید و ارائه‌ی محتوای کاربردی، سرگرم‌کننده و بی‌طرف، فرایند خرید را آگاهانه‌تر می‌کنیم تا شما تجربه‌ی خوشی از خرید آنلاین کالای دیجیتال داشته باشید.
  • مطمئن باشید که در این لیست لپ تاپ‌هایی وجود دارند که در سال‌های آینده دوام خواهند داشت و شما نیازی به ارتقا آن‌ها نخواهید داشت.
  • البته سایر محصولات موجود در فهرست بهترین لپ تاپ های گیمینگ در سال 2023 صدای نسبتا زیادی تولید می‌کنند و در این بخش، Razer Bade 14 عملکرد بهتری از سایر رقبای خود دارد.
  • فرکانس این پردازنده از ۳.۲ تا ۴.۷ گیگاهرتز بوده و قدرت بسیار زیادی دارد.

نیترو 5 بهترین لپ تاپ گیمینگ برای کسانی است که بودجه کمی دارند. با توجه به قیمت، ارزش زیادی از عملکرد در سطح پایه دریافت خواهید کرد. در حالی که شما یک صفحه نمایش روشن را فدا می‌کنید، کیبرد راحت و یک وب کم مناسب دریافت می کنید. همچنین باتری این دستگاه حدود 11 ساعت حین بازی دوام آورد که بیش از حد انتظار بود. این لپ تاپ با پردازنده Ryzen 7 ، کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX GB و ۱۶ گیگابایت حافظه رم که قابلیت ارتقا تا ۲۴ گیگابایت را دارد می تواند بهترین بازی های روز دنیا را با سرعت بالا به سادگی اجرا کند. Alienware m17 R نه تنها بهترین مدل 2021، بلکه جایگاه خود را به عنوان بهترین لپ تاپ گیمینگ دل با صفحه نمایش 17 اینچ در سال 2022 نیز تثبیت کرده است.

  آسیب تجارت جهانی با کاهش عبور کانتینرها از دریای سرخ

لپ تاپ ایسوس مدل TUF A15 FX506LH | لپ تاپ Asus FX506

در صورتی که از این مقدار کمتر باشد، عملکرد لپ تاپ به دلیل میزان رم پایین محدود خواهد شد. در این صورت شما می‌بایست در آینده این میزان از رم را به ۱۶ گیگابایت و یا بالاتر افزایش دهید. به صورت معمول لپ تاپ‌های گیمینگ، امکان افزایش رم را برای کاربران فراهم می‌آورند.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Strix G18 G814JZ-Z

یکی از لپتاپ‌هایی که در این لیست حضور ندارد ولی دستگاه بسیار خوبی است، ایسوس زفیروس ام ۱۶ است. من که نویسنده این متن هستم از این دستگاه استفاده کرده و واقعاً این دستگاه از هر نظر عالی است. بحث اینجاست که در حال حاضر نتوانستم این لپتاپ را با پردازنده Core i7 پیدا کرده و به شما معرفی کنم. نسخه موجود که دارای Core i9 است برای شاسی این لپتاپ بیش از حد بوده و به همین دلیل این دستگاه داغ می‌کند. اگر شما توانستید این لپتاپ را با پردازنده Core i7 پیدا کنید، از خرید زفیروس ام ۱۶ دریغ نکنید. به دلیل اینکه کیفیت صفحه این لپتاپ به همراه طراحی بی نظیر آن شما را مجذوب خواهد کرد.