طراحی داخلی ساختمان اداری آشنایی با نحوه طراحی داخلی شرکت و هزینه اجرا بیلدیکو | road-housing

نمای اداری با طرح‌های گوناگونی با استفاده از متریال مختلف قابل اجرا است. سنگ، شیشه، فلز و ترکیب این متریال‌ها با یکدیگر از متداول‌ترین متریال‌های نمای اداری ساختمان هستند. یکی از معضلات طراحی نما در شهرهای بزرگی مانند تهران و اصفهان که تراکم جمعیت و ساختمان در آن بالا است و هزینه‌های بالای زمین دلیلی برای استفاده از تمامی مقطع زمین است، تخت بودن نما است. تخت بودن نما در ساختمان‌های بلند ظاهری نازیبا دارد و برای ایجاد هارمونی و زیبایی و تغییر این سطح صاف و بلند از شیوه‌های مختلفی استفاده می‌شود.

طراحی منطقی و کاربردی

پلانهای بخش اداری به صورت فضای باز با نورگیری مناسب طراحی شده است. لازم به ذکر است به علت طراحی مدولار در کلیه اجزاء معماری داخلی از جمله جایگذاری چراغها، پریزهای کفی و دریچه دستگاههای خنک کننده، امکان تبدیل فضاهای باز اداری به فضاهای بسته به راحتی فراهم می باشد. هدف از طراحی داخلی واحد اداری تنها برای زیبایی محیط نیست، بلکه توجه به فضاها و عملکردهای ضروری یک ساختمان اداری و تامین نیازهای کارفرما نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

  • همانطور که خودتان به خوبی می‌دانید، محل کار در واقع خانه دوم افراد است و زمان زیادی از طول روز را در این محیط مشغول به فعالیت هستند.
  • تولید آسان، قیمت مناسب، رنگ های طبیعی و غیرقابل تغییر در برابر نور خورشید، مقاومت دربرابر آتش سوزی و ضربه، و از همه مهم تر همخوانی داشتن با معماری سنتی ایران را می توان جز مزیت های این نما دانست.
  • در پاره ای از موارد کارفرمایان توان پرداخت هزینه های بالا برای طراحی نما را ندارد و یا تمایلی به این موضوع ندارند.
  • پروژة اداري- تجاري زرافشان با مساحتي در حدود ۱۵۰۰ مترمربع در تقاطع خيابانهاي زرافشان و فلامک در شهرک قدس واقع شده است.
  • سیستم سرمایش و گرمایش طبقات اول تا نهم ، از موتورخانه کوچک مستقل دیگری تغذیه می شود که توسط فن کوئل های زمینی است.
  • دستگیره های منحنی شکل و بافت طبیعی دیوار از نمونه های استفاده از عناصری هستند که طبیعت را تداعی می کنند .
  پروژه‌های توسعه دریامحور به ارزش ۱۳ هزار میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره‌برداری است 

سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است. مطلبمون راجع به بازسازی ساختمان اداری رو در همین جا به پایان می‌رسونیم. مثل همیشه، تیم تخصصی سلام ساختمان آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هست. امّا به طور کلی، عمدتاً مدت زمانی از 1 روز تا چند ماه برای بازسازی ساختمان اداری در نظر گرفته می‌شه.

نمای ساختمان اداری

در واقع در نمای ساختمان های اداری و اجرای آن بهتر است که متریال های سنتی مانند آجر، چوب و شیشه استفاده شود. یکی از نکاتی که در مورد طراحی نمای مجله خبری ساختمان می توان به آن اشاره کرد، تهویه مناسب ساختمان اداری می باشد. این نوع ساختمان به دلیل تردد زیاد کارفرما باید از تهویه مناسب برخوردار باشد. تهویه چنین ساختمان هایی باید با نصب پنجره های متعدد صورت گیرد.

طراحی ساختمان اداری با رویکرد معماری سبز

یکی از نکاتی که می‌تواند به صورت مستقیم بر روی شکل گیری انرژی مثبت در دفتر کار تاثیر گذار باشد، نور پردازی مناسب و البته ترجیحا طبیعی است. همه ما متفق القول هستیم که نور خورشید شادابی بخش است و همین موضوع می توان بر روی کارایی کارمندان شرکت تاثیر مثبتی داشته باشد. از این رو متخصصین شرکت بازسازی ساختمان اداری پرگاس به این موضوع اهمیت زیادی نشان می‌دهند تا خروجی این پروژه بازسازی اداری دقیقا همان چیزی باشد که کارفرما با صرف این زمان و هزینه تمایل داشته به آن دست پیدا کند. در بخش های قبلی درباره بازسازی ساختمان، بازسازی فضاهای مختلف، بازسازی ساختمان قدیمی و ..

  فقط ۶ درصد منابع بانکی به بخش مسکن اختصاص یافت

http://arianarchitects.ir