قیمت و خرید کابل شارژ ایفون ایکس X اصلی iphone lightning to usb

برای خرید شارژر آیفون لازم است تا یک محصول مناسب را خریداری کنید تا از بروز هرگونه آسیب برای کابل و گوشی جلوگیری شود. کیفیت بالایی دارد و برای آيفون با مدل های 11 به بالا، انتخاب مناسبی خواهد بود. درگاه های بسیار باکیفیت بوده و به دلیل استفاده از مواد مرغوب در هتگام تولید، جنس بسیار مناسبی هم دارد. برای خرید کابل شارژر آیفون پیشنهاد می‌کنیم این کابل یک متری را از دست ندهید. بهترین کار اینست که برای خرید کابل شارژ آیفون 7 پلاس جدید به اقدام نمایید ولی این محصول نمونه ها کپی زیادی با قیمتها متفاوت در بازار دارد.

کابل WUW01 یک ویژگی‌ مهمی‌ که دارد این است که در برابر آسیب و یا گره خوردگی مقاوم است. از این کابل می‌توانید برای انتقال اطلاعات و همچنین شارژ دستگاه خود استفاده کنید. ویژگی مهمی دیگری که در این محصول وجود دارد، سازگاری آن با انواع دستگاه های موجود در بازار است.

شما می‌توانید علاوه بر شارژ تلفن همراه،برای انتقال اطلاعات نیز از آن استفاده کنید. سرعت انتقال اطلاعات با این کابل تقریبا 480 گیگ بر ثانیه است. عددی که فوق العاده بوده و می‌توانید در مدت زمان بسیار کم، اطلاعات زیادی را جابه‌جا کنید. روکش نایلونی آن باعث شده تا در برابر انواع خرابی ها در امان باشد.

مبدل لایتنینگ به Digital AV اورجینال اپل

چون برای دریافت بهترین عملکرد گوشی، شارژر مورد استفاده شما، باید کیفیت بالایی داشته باشد. اما اگر در انتخاب کابل شارژ خوب و باکیفیت، مردد هستید و با ویژگی های آنها آشنا نیستید، خواندن این مطلب را از دست ندهید. چون ما در این مقاله به بررسی تعدادی از بهترین شارژر های گوشی آیفون پرداخته ایم تا به شما در انتخاب بهترین کابل شارژر آیفون، کمک کنیم. کابل شارژهای اپل برای هر نوع دستگاهی متفاوت هستند و نسبت به دستگاهی که خریداری کردید، قطعا نوع و اندازه و حتی قیمت کابل شارژ متفاوت بوده و هست.

  چرایی لغو پرواز کرمان - تهران و جزییات فرآیند انتقال مسافران

Assembled in China» که فونت مشخص دارد و پر رنگ بر روی سیم چاپ شده . محصول فیک هم ممکن ست این عبارت را داشته باشد اما یا پر از غلط تایپی است یا این که فونت آنها متفاوت می باشد. طبیعیست که کابل شارژ آیفون 7 پلاس اصلی قیمت بالاتری نسبت به نمونه ها بی کیفیت و تقلبی دارد.

قیمت و خرید کابل شارژ ایفون ایکس X اصلی iphone lightning to usb

یکی از مشکلاتی که کاربران با کابل شارژر آيفون دارند، پارگی و خراشیدگی آن است. کابل‌های کنفی به دلیل کیفیت تولید بالایی که دارند، در برابر این آسیب‌ها و سایر حوادث مشابه مقاوم هستند. کابل کنفی تبدیل USB-C به لایتنینگ گرین محصولی است که می‌تواند ارزش خرید بالایی داشنه باشد و به دلیل بهره‌مندی از ویژگی‌های بالا، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کابل شارژر آيفون شناخته می‌شود. از این کابل 1.2 متری می‌توانید برای انواع گوشی های آیفون و دیگر دستگاه های مجهز به درگاه لایتنینگ استفاده کنید. محصولات شرکت باسئوس همراه از بهترین و پرفروش ترین لوازم جانبی در سرتاسر دنیا می باشد.

شرکت اپل یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین شرکت ها با طرفداران زیاد در دنیا در زمینه تولید گوشی، گجت های هوشمند و لوازم جانبی های مورد نیاز است. به دلیل استفاده بیشتر از کابل شارژ احتمال خرابی آن هم با عواملی چون کشیدگی، پارگی، خم شدن و …. یا جا ماندن و گم شدن در محیط خارج از منزل نسبت به دیگر اکسسوری ها به مراتب بیشتر است. به همین دلیل خرید کابل شارژر به عنوان کابل یدک یا اصلی لازم و ضروری است!

  هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و نقل، لجستیک و صنایع وابسته برگزار می‌شود

کابل تبدیل USB به لایتنینگ/USB-C/microUSB تاپیکس مدل TS-04 طول 1.5 متر

البته مدیران اپل پس از این اقدام سکوت نکردند و به طرفداران خود اعلام کرد که برای حفاظت از محیط زیست و کاهش انتشار گازهای کربن دی اکسید، آداپتورهای شارژر آیفون را از جعبه گوشی‌های موبایل خود حذف کرده است. اما توضیحات مدیران اپل چندان قانع کننده نبود، چراکه این کمپانی همچنان آداپتورهای شارژ اپل را تولید می‌کنند، فقط با این تفاوت که کاربران برای داشتن شارژر اصل اپل باید 19 دلار به صورت جداگانه به این شرکت پرداخت کنند. کمپانی اپل که در سال 2019 از سری گوشی‌های آیفون 11 رونمایی کرد، در اقدامی عجیب و غریب و با حذف آداپتورهای شارژ یا همان شارژر آیفون، طرفداران خود را شگفت زده کرد. این اقدام Apple با واکنش‌های منفی از سوی کاربران مواجه شد و بسیاری بر این باور بودند که این کمپانی از تصمیم خود پا پس خواهد کشید و مجددا شارژر آیفون را به جعبه محصولات خود اضافه خواهد کابل شارژر ایفون کرد. کابل شارژ اصلی آیفون XR از نوع USB به لایتنینگ به طول 1 متر می‌باشد.

کانکتور موجود در این کابل به گونه‌ای طراحی شده که برای انواع گوشی‌های آیفون و آیپد ها مناسب است. علاوه بر این می‌توانید از درگاه USB-C آن برای استفاده و اتصال به کامپیوتر، لپ تاپ، پاوربانک و … استفاده کنید. این کابل 1 متر طول دارد و برای شارژ و انتقال اطلاعات گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.