معرفی بزم آرا، سایت اجاره تلویزیون شهری نمایشگاهی فرصت امروز | asilight

درج سریـع و آسـان زیرنویـس و بـالا نویـس و همچنیـن تقسیـم صفحـه برای پخـش فیلـم وعکـس و قابلیـت سـاخت تیـزر با تصـاویر و فیلـم های موجـود با نـرم افـزاراختصـاصی نمایشـگر تلویزیون شهری است . با بیـش از صـدها افکـت نمایشـی به همـراه پخش آنـلاین صـدا و تصـویر به صـورت همـزمان در تلویزیون های شهری است .قابلیـت اتصـال به شبـکه های سـراسـری جهـت پخـش تصـاویر ماهـوارهای و ملـی سـازمان صـدا و سیمـا با فرمت با کیفیت FULL HD SDI 1080P و FULL HD SDI 1080i را داراست . تلویزیون شهری وتابلو روان چند سالی می شه که در بین مردم محبوبیت خاصی به دست اورده است به سرعت رو به پیشرفت بوده است و در کیفیت های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است . پانل هایی که در این نوع از نمایشگرها استفاده می شوند همگی بدون استثنا از ویژگی های ضد آب بودن، ضد گرد و غبار، ضد ضربه و با مقاومت بالا برخوردار هستند.

تماس با ما مساوی مشاوره جهت خرید مطمعن

برای اجاره تلویزیون شهری با مشاوره رایگانی که دریافت می کنید می توانید بهترین مکان های نصب و راهن اندازی را برای تبلیغات پر بازده خود برای ابعاد متناسب با نیازی که بررسی می شود را برگزینید و از نتایج عالی که برای تان در آینده به دنبال خواهد داشت بیشترین استفاده را ببرید. قیمت اجاره تلویزیون شهری، به صورت روزانه و ماهانه و برای دوره های نمایشگاهی و کنفرانسی بر اساس نوع تلویزیون و عدد دات تلویزیون مشخص می شود. دوارقع هزینه هایی که بابت اجاره تلویزیون های شهری اعلام می شود با در نظر گرفتن اینکه شما چه نوع تلویزیونی، با چه تعداد دات و همچنین برای چه مدت و به چه ابعادی می خواهید مشخص می گردد. ابعاد اجاره تلویزیون شهری براساس سبک کارمی تواند متفاوت باشد و با توجه به نوع تبلیغ و یا مکان تبلیغ ابعاد متفاوتی می تواند داشته باشد. همانطور که می دانید در این فضا صندلی ها به صورت پلکانی هستند و از لحاظ دید برای شرکت کنندگان مشکل خاصی وجود نخواهد داشت، اما از آنجا که صندلی ها دور تا دور زمین هستند، اگر تلویزیون تنها به یک سمت نصب گردد، سمت دیگر قطعا پشت به تصویر خواهند بود.

  • این قطعات در صورت بروز مشکل در طول مدت گارانتی به صورت رایگان با قطعه نو جایگزین می شود و محدودیتی در تعداد تعویض قطعات وجود ندارد .
  • فروش تلویزیون شهری در تمام نقاط کشور اجاره تلویزیون شهری در استان با قیمت مناسب نازل ترین قیمت تلویزیون شهری را بدون واسطه از ما دریافت کنید .
  • همچنین در زمینه فروش و اجاره این نمایشگرها با برخورداری از امکانات وسیع و گسترده و با استفاده از ماهرترین اکیپ های فنی – تخصصی در نصب و اجرای تلویزیون های شهری آماده ارائه بهترین نوع خدمات تلویزیون های شهری در سراسر کشور و به صورت همزمان در چندین شهر مختلف را دارا هستیم .
  • تلویزیون های شهری یا ویدئو وال ها که این روزها کاربردهای زیادی برای نمایش در فضاهای عمومی…
  بزرگترین خرید در تاریخ فولاد ایران رقم خورد
به همین دلیل ویژگی ها و قابلیت های هریک از انواع این تجهیزات، بسته به محیط مورد استفاده، متفاوت می باشد. مثلا ابعاد، قدرت نمایش و مقاومت محیطی تلویزیون هایی که در فضای باز نصب می شوند در مقایسه با نمونه مشابه داخل سالنی آن به وضوح بیشتر است. تلویزیون شهری به لحاظ عملکرد و کارایی که در حوزه تبلیغات دارند به دو نوع داخل سالن و خارج از سالن تقسیم بندی می شوند. تلویزیون های شهری خارج سالن به دلیل مکان ها و موقعیت هایی که مورد استفاده قرار می گیرند هم ضد آب و هم ضد ضربه طراحی شده اند. یکی از ویژگی تلویزیون های شهری خارج از سالن نمایش شفاف و واضحی است که در اثر تابش نور آفتاب و خورشید ایجاد می کنند. اجاره تلویزیون شهری با بهترین شرایط بهترین قیمت اجاره تلویزیون بزرگ شهری را از ما بخواهید.

​اجاره تلویزیون شهری

اگرچه تلویزیون‌های شهری کاربردهای متنوعی دارند، اما عمده کاربرد آن‌ها، به ویژه در سطح شهر، برای معرفی محصولات و خدمات است. یک نمایشگر شهری ابعاد بسیار بزرگی دارد و می‌تواند توجه بسیاری از عابران و رانندگان را در سطح شهر به خود جلب کند؛ از این نظر نقشی مهم و تاثیرگذار در معرفی کسب‌وکار شما ایفا می‌کند. توصیه می‌کنیم پیش از اجاره تلویزیون شهری برای تبلیغات کسب‌وکار خود، به ویژگی‌هایی مانند ابعاد، کیفیت تصویر، شدت نور و مکان نصب آن توجه نمایید و این موارد را با مشاوران در میان بگذارید تا بتوانید نمایشگری مناسب اجاره اجاره تلویزیون های شهری نمایید. در صورتی که این موارد را در نظر بگیرید و محتوای جالبی برای پخش آماده کنید و آن را به طور مرتب به‌روزرسانی نمایید، می‌توانید مطمئن باشید که محصولات یا خدمات شما به افراد بسیاری نمایش داده شده و تاثیری شگرف در کسب درآمدتان خواهد داشت. به همین دلیل است که مکان یک بیلبورد باید با دقت انتخاب شود تا امکان ارتباط هدفمند فراهم شود.اجاره تلویزیون شهری یک کمپین ارتباطی مناسب برای شرکت شما است. با استفاده از این فرآیند، تعیین صحیح پارامترهای منطقه‌ای یک کمپین تبلیغاتی آسان‌تر می‌شود، خواه این مسئله تأکید بر مناطق توزیع خاص باشد یا به دنبال دید عمومی‌تر باشد.

  بذرپاش: احداث شهر مَکُران مرکزی با ظرفیت ۳۰ هزار واحد مسکونی در دستور کار است

اجاره تلوزیون شهری داخل سالن

تا به حال چیزی در مورد دمای رنگ لامپ ال ای دی چیزی شنیده‌اید؟ به طور کلی تا چه اندازه با دمای رنگ آش… به لپ تاپ متصل می شود و هر محتوایی که بر روی لپ تاپ یا سیستم عامل ویندوز پخش شود، همزمان بر روی آن نمایش داده می شود. کسب و کار یک سازمان است که برای فراهم کردن کالا و یا خدمات به مشتری ایجاد شده‌است.

معرفی بزم آرا، سایت اجاره تلویزیون شهری نمایشگاهی فرصت امروز | asilight