۱۰ هزار میلیارد ریال طرح راهداری در کرمان افتتاح شد

امروز با اعتبارات دولت ۱۰ هزار میلیارد تومان طرح راهداری و راه روستایی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری کشور به اتفاق برخی دیگر مسئولان محلی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بهره برداری شد.

به گزارش مجله خبری راه و ساختمان، استان کرمان با ۱۱ درصد وسعت کشور موقعیتی استراتژیک و در بین شاهراه‌های ارتباطی شرق به غرب و شمال به جنوب کشور قرار دارد که راههای این استان نقشی چشمگیر در وضعیت ارتباطی کشور ایفا می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به سختی کار در روستاها گفت: این اقدام گامی در محرومیت زدایی از چهره روستاهای کشور بوده است.



منبعاحسان عراقی زاده افزود: از ابتدای امسال تاکنون آسفالت ۱۴۰ کیلومتر راه روستایی، ۱۳۲ کیلومتر روکش آسفالت راه های اصلی و نیز ۲۰۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی انجام و در قالب ۵۰ پروژه برای امروز آماده افتتاح شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اهمیت راه‌های ارتباطی این استان گفت: حرکت ماشین راهداری به واسطه حمایت استان و سازمان راهداری کشور بوده و پیمانکاران با اسناد مناقصه ۱۴۰۳ با ما همکاری کردند و کرمان در اعزام زائران اربعین نیز جزو استان های برتر کشور شد.

  تداوم بارش‌های رگباری در ۱۰ استان همراه با طوفان خاک در ۱۱ استان