تبدیل روستاهای قائمشهر به کارگاه عمرانی با حمایت دولت سیزدهم

وی با بیان اینکه پیگیری و بازدید مداوم از طرح‌های عمرانی، اقتصادی و تولیدی روستاها از توصیه‌های استاندار مازندران است، خاطرنشان کرد: شهرستان قائمشهر به دلیل برخورداری از مدیران یک دست و هم صدا، به خوبی در حال ارائه خدمات و مطالبات مردم است.

فرماندار قائمشهر طرح هادی در حال اجرای خیابان شهید رضازاده روستای واسکس با حمایت و پشتیبانی دولت، مردم، دهیاری و گروه جهادی را از نمونه های موفق اجرای طرح عمرانی روستایی دانست و گفت: حدود ۳۰۰ متر این خیابان در فاز نخست اجرایی می‌شود که هزار متر مربع زمین توسط اهالی جهت بازگشایی و تعریض در طول مسیر هبه شد و یک دهنه پل نیز توسط اهالی اجرایی گردید که هم اکنون در حال خاکبرداری و مخلوط ریزی هستند.

وی از همه دهیاران و مسئولین محلی خواست تا ارتباط خود را با مدیران دستگاه‌های اجرایی بیشتر کنند و تعامل برقرار نمایند، افزود: پیرو منویات آیت‌الله رئیسی، رییس جمهور، همه مدیران متعهد شدند تا امور مردم بر زمین نماند و مسئولین محلی نیز مشکلات را جهت پیگیری و رسیدگی گزارش نمایند.

ایسنا/مازندران فرماندار قائم‌شهر، گفت: روستاهای شهرستان قائم‌شهر با حمایت دولت سیزدهم و مشارکت مردم به کارگاه عمرانی تبدیل شده است. ‎

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402082518610/%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%82%D8%A7%D8%A6%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B9%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%B2%D8%AF%D9%87%D9%85تبدیل روستاهای قائمشهر به کارگاه عمرانی با حمایت دولت سیزدهم

فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های عمرانی در روستاهای قائمشهر هرچند با ورود دولت سیزدهم محقق شد اما نقش اهالی و مشارکت آنها پر رنگ است، یادآورشد: در اجرای طرح هادی، شاهد استقبال مردم برای تعریض جهت بازگشایی مسیر و اجرای طرح هستیم و همچنین در اجرا نیز مشارکت مالی دارند.

  افزایش ۹.۶ درصدی تردد در محورهای برون‌شهری/ تردد روان در محورهای شمالی کشور

به گزارش ایسنا، “جواد مولایی قراء” امروز ۲۵ آبان در بازدید از طرح‌ هادی در حال اجرای خیابان شهید رضازاده روستای واسکَس قائمشهر با بیان اینکه در همه روستاهای این شهرستان طرح عمرانی در حال اجراست، اظهار کرد: پس از تشکیل دولت سیزدهم، سیاست دولت بر آن بود تا مشکلات زیرساختی مناطق کم برخوردار به ویژه روستاها رفع و دولت مصمم بر توجه به این مناطق است.

وی از تعبیر کارگاه‌های کوچک عمرانی روستاهای شهرستان قائمشهر یاد کرد و افزود: در هر ۱۱۰ روستای قائمشهر طرح‌های بزرگ و کوچک خوبی در حال اجرا است و این شهرستان در به ثمر رساندن طرح‌های عمرانی از شهرستان‌های پیشتاز استان است و در هفته دولت بیشترین سهم‌بری را در بهره‌برداری از طرح های عمرانی و اقتصادی مازندران داشت.

مولایی از سرکشی و بازدید مداوم از طرح‌های در حال اجرای روستاهای قائمشهر خبر داد و تصریح کرد: به همه مدیران نیز اعلام شد که در صورت نیاز در محل اجرای طرح در روز بازدید حضور یابند تا مشکلات و موانع آن بررسی و رفع گردد.

مولایی با اشاره به اینکه برای اجرای جوب و کانیوو نیز ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی به این طرح اختصاص دادیم و برای جابجایی شبکه برق نیز حدود ۲۵۰ میلیون تومان از اعتبار دولتی و مشارکت اهالی در حال اجرا است، اظهار کرد: طرح دیواره رودخانه ورودی خیابان نیز تهیه و با تامین اعتبار دولتی به زودی اجرایی می‌شود و تعهد شد بیس و آسفالت خیابان دولتی نیز انجام پذیرد و پیاده روسازی و توجه به سیما و منظر خیابان نیز با مشارکت اهالی و دهیاری به سرانجام می‌رسد.

  تکمیل منازل آسیب دیده از سیل بندر امام با مصوبه اخیر هیات دولت شتاب می گیرد