ساختمان اداری Akshaya 27 ؛ چشم اندازی منحصر به فرد در بافت قدیمی شهر کانون معماران | road-housing

سایت فروشگاه تجهیزات نمایشگاهی و فروشگاه فروش میز، صندلی و کمد آرکا یکی از کامل ترین و مجهزترین سایت های فروشگاهی در این عرصه می باشند. در دوره های سرد سال از انرژی گرمای زمین برای گرمایش استفاده می شود. هسته بتنی فعال مرکزی و آب کف و یا گرمای زمین تنها برای تولید درجه حرارت مجله خبری ساختمان پایین تا 12 درجه سانتیگراد پاسخگو می باشد. زمانی که به گرمای بیشتری نیاز است، این مقدار گرما کافی نبوده و نیاز به پمپاژ گرما به فضاها ضروری است. پل شیشه ای عقب نشسته بالای ورودی حیاط و سقف های غیر معمول شیروانی که ظاهر بیرونی قابل توجهی را از محیط اداری نشان می دهد.

  • فناوری بی سیم باعث تشویق مبلمان متحرک و طرح های راحت تر می شود.
  • سنگ به دلیل پایداری بالا، مقاومت و زیبایی بی‌نظیرش ظاهری شیک و لوکس به ساختمان می‌بخشد.
  • در ابتدا، باید برای انجام بازسازی، با افراد خبره در این حوزه مشورت کنین و راهنمایی بگیرین.
  • ایده به وجود آمدن شرکت های دانش بنیان در حوزه نزدیک دانشگاه شریف ( تحت عنوان ناحیه نوآوری شریف ) برای تبدیل منطقه به منطقه ای فناور محور بود تا شاید بتواند بخشی از مهاجرت دانشجویان نخبه کشور را کم نماید.
  • ترکیب قاب های آجری و فلزی ماژول هایی را تشکیل می دهد که بازشوهای بزرگ تری را در نما ایجاد می کند.

ساختمان اداری ایرانشهراین پروژه در 21 طبقه شامل چهار طبقه زیرزمین ، همکف و 16 طبقه می باشد که نیمی از سطح زیر بنا طبقه همکف تا هشتم اداری و نیم دیگر آن پارکینگ می باشد . بازسازی ساختمان اداری می‌تونه با اهداف متعددی مثل فرسودگی ساختمان، جلب مشتری، بهبود روحیه کارکنان و افزایش راندمان و تغییر کاربری اتفاق بیفته. بتن اکسپوز نوعی تایل پیش ساخته بتنی می باشد که امروزه در نمای ساختمان های زیادی استفاده می شود.

  کاهش حوادث شغلی با ایجاد قرارگاه ایمنی در کارگاه‌

مزایای ساختمان اداری سبز

طراحی مرکز LKKER Jingdezhen به گونه ای است که جریان آبی نیز از داخل آن عبور می‌کند. در طراحی این بنا هدف آن بوده است که طبیعت اطراف بنا الهام بخش طراحان مشغول به کار در این فضا شود و در عین حال ارتباط عمیقی بین این محیط طبیعی و هنر سرامیک ایجاد گردد. برای رسیدن به این هدف، راهکار ارائه شده طراحی حجمی مانند نوعی از کوره های پخت سرامیک بوده است که جریان آب طبیعی درون سایت را احاطه می کند. دفتر مرکزی بی آی تی که توسط “دفتر معماری تداوم پویا” در ضلع جنوب بلوار صبا در محل تقاطع خیابان جردن قرار گرفته، مجموعه ای آپارتمانی است که طبقه همکف این بنا تجاری، و پنج طبقه بالای همکف، اداری و چهار طبقه زیر همکف، پارکینگ است.

طراحی ساختمان اداری شرکت ونوس شیشه، پروژه ­ای با مساحت کل تقریبی 490 متر­مربع، در چهار واحد کوچک مجزا ولی مرتبط، در طبقه نهم یک برج تجاری، اداری قرار گرفته است. منظور از یکپارچگی وجود هماهنگی میان اجزای فضای اداری در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان اداری مدرن است. نحوه ی چیدمان عناصر، جنس عناصر، استفاده از رنگ‌ها و نورپردازی از جمله مواردی است که می‌تواند به حفظ این یکپارچگی در محیط ادارت کمک کند.

http://arianarchitects.ir

بعد از مطرح شدن سوالات کلان، در خصوص ارتباط یک تک دانه با شهر و توسعه کالبدی بافت در آینده ، نوبت به تعریف مفاهیمی اساسی و شکل دهی اصول طراحی شد. ساختمان شریف، یکی از این ساختمان های دانش بنیان است که بعد از اجرای اسکلت (که تا همکف اجرا شده بود) به گروه طراحی سپرده شد. مطلبآپارتمان اداری سفید با نمای آلومینیومی خیره کننده در تهران! ” الهام گرفته شده است؛ که در آن فضایی برای گیاهان در نظر گرفته شده است، این فضا با قسمت ناهارخوری احاطه شده. پارتیشن ها وزن سبکی دارند و می توان آن ها را به راحتی در محیط نیز نصب نمود.

  شهرک‌سازی زیر سقف نانو - ایسنا

نظرات کاربران